Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips inför blodomloppet önskas
You need to log in to create posts and topics.

Ja men jösses,,,NU ser jag att vi ju ska springa IGENOM Oxhagen. Jag och en kompis gick ju 10 km enligt blodomloppets bana men då svängde vi höger direkt efter motorvägsbron och rundade Oxhagen istället. Och då följde vi ju kartan som jag drog ut.

Har de

Bron över motorvägen är enligt mitt tycke väldigt bra placerad i loppet om nu backar någonsin är bra placerade.... precis efter start när man har gott om krafter, och precis på slutet och det inte är så långt kvar. I övrigt är banan flack och fin.
sprang

Vi som ska springa 5 km slipper bron på vägen hem, istället springer vi genom tunneln vid gränsen varberga/oxhagen.

Fast tunneln innebär ju en backe ner och sen en backe upp,,,den är ju inte helt plan. Och den lilla kan nog räcka för att knäcka mig där på slutet 😀

Jag ska tänka på att ta det lugnt i början och försöka att inte dras med i tempot, tack för tipset 🙂

Jag sprang blodomloppet ikväll. De första ca 350 metrarna kunde man inte jogga för alla jäkla promenadare hade ställt sig på fel startplats. Så det fanns både stavgångare, folk med barnvagnar och rullstolar bland och framför oss som hade anmält att vi sku

Snyggt bullen!

Tack 🙂

Hur gick det för dig själv då Kenneth?

Jag fastnade i trängseln i början men kom runt på 28.16, så jättenöjd. Var oxå orolig för att springa på asfalt, men det gick bra.

Jättebra tid ju,,,framför allt med tanke på trängseln i början. Grattis 😀

Tack 🙂