Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej

Intressant läsning! Som jag skrev längre upp, det får ta den tid det tar, visst springa 160km på 15 timmar är ju en riktigt bedrift det tror inte jag heller vi gör. Vi kanske kortar ner sträckan eller håller på tills vi går av eller kommer fram. Vi

@Henrik Än så länge finns det bara en 100 miles A->B Trail i Sverige (GAX100) och om ni upplever att sträckan fungerar att springa på hyfsat kanske det blir en organiserad repris 😉

Jag kan även tipsa om Uddevalla-Kungälv som är 96 km (60 miles) som jag

@ Niklas: Ja vi får se vad jag har att säga om det när det är klart. 🙂
Hoppas det blir njutbart på något sätt. Vi förväntar oss inga super tider mer känslan av utmattning och känslan av att ha klarat av det tror jag delvis driver oss. I alla fall mig. :

Niklas, har inte du lagt till någon sträcka för mycket i din uträkning? Jag får samma resultat som Magnus:

Till Stensjön 8 8 km
Blåvättnerna 19 27
Stensjön (sic!) 12 39
Äskhult 15 54
Stättared 13

@Jens: Ja vi får se hur långt det är efteråt, om vi kommer hela vägen. Och givetvis är det ju ingen hälsokur att springa under 24h men blir vi trött så stannar vi i värsta fall. Annars tänker vi att vi kör på går/springer hela vägen.

Så får vi se om det

Oavsett nyttan låter det absolut som en kul grej och rent spontant blir jag själv lite lockad av sådana här projekt. Lycka till och hoppas att du återkommer med en rapport efteråt 🙂

Tog min information från Halland.se och efter att ha jämfört denna med Hallands Vandrarsällskaps sida så inser jag att det blir en sträcka för mycket kring Åkulla på det sättet som Halland.se presenterar leden. Det blir någon slags spansk kurva där vandri

12