Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 21:56> Ja visst är det skillnad. Det är ju olika fabrikat!
Jag menar att skillnaden är mycket större än så. Du skriver:
> --- på din webbsida ---
> Det finns skillnader mellan landsvägstyperna, men den är liten.
> --- slut citat ---Det jag säger, är att de
> Ja visst är det skillnad. Det är ju olika fabrikat!
Jag menar att skillnaden är mycket större än så. Du skriver:
> --- på din webbsida ---
> Det finns skillnader mellan landsvägstyperna, men den är liten.
> --- slut citat ---
Det jag säger, är att de
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:10Du säger åter att jag fel.
Eftersom du vet att jag har fel, är jag intresserad av att veta vilka tester eller annan fakta styrker dina påståenden.
Det jag skriver på min hemsidan är min personliga åsikter och den erfarenhet jag har av motionscykling. Ja
Du säger åter att jag fel.
Eftersom du vet att jag har fel, är jag intresserad av att veta vilka tester eller annan fakta styrker dina påståenden.
Det jag skriver på min hemsidan är min personliga åsikter och den erfarenhet jag har av motionscykling. Ja
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:13ok, ska kolla runt enligt era tips! Tack snälla!
Har ännu inte inhandlat själva pedalerna än så det avgörandet kvarstår...
ok, ska kolla runt enligt era tips! Tack snälla!
Har ännu inte inhandlat själva pedalerna än så det avgörandet kvarstår...
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:18Bryr dig inte för mycket om oss, Annelie, vi blir så ibland. Du kommer att hitta fina saker.
Markku
> Eftersom du vet att jag har fel, är jag intresserad av att veta vilka tester
> eller annan fakta styrker dina påståenden.Du skriver:
"Det finns skil
Bryr dig inte för mycket om oss, Annelie, vi blir så ibland. Du kommer att hitta fina saker.
Markku
> Eftersom du vet att jag har fel, är jag intresserad av att veta vilka tester
> eller annan fakta styrker dina påståenden.
Du skriver:
"Det finns skil
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:25Jag har också sådana pedaler på min sommarcykel.
Jag har också sådana pedaler på min sommarcykel.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:26Det är ju sommar!
Det är ju sommar!
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 22:39Jag känner inte till speedplaypedaler även om jag blir alltmer nyfiken på dem.
Om vi ska se det ur min "empiriska" högst personliga synpunkt, så vill jag ta ett exempel gällande spd vs spd-sl:På helgerna brukar jag köra audax-turer med ett gäng grånande
Jag känner inte till speedplaypedaler även om jag blir alltmer nyfiken på dem.
Om vi ska se det ur min "empiriska" högst personliga synpunkt, så vill jag ta ett exempel gällande spd vs spd-sl:
På helgerna brukar jag köra audax-turer med ett gäng grånande
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 00:50"Har just köpt en cyklokross och ska ge mig ut och kör "
Annelie : En cyklokross brukes både i tereng og på landevegen og da skal du bruke
Mtb. sko med spd pedaler og klits som passer. Landeveis sko er ubrukelige i terenget (L)
"Har just köpt en cyklokross och ska ge mig ut och kör "
Annelie : En cyklokross brukes både i tereng og på landevegen og da skal du bruke
Mtb. sko med spd pedaler og klits som passer. Landeveis sko er ubrukelige i terenget (L)
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 00:57-Vad Aase sa.
-Det får inte gå till överdrift.
-Vad Aase sa.
-Det får inte gå till överdrift.
Quote from Funbeat user on 1 April 2010, 05:50Används inte Crossen i skogen så behöver Man inte skogsutrustning, eller använder ni motorsåg till tandpetarna?
Används inte Crossen i skogen så behöver Man inte skogsutrustning, eller använder ni motorsåg till tandpetarna?