Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:58tänkte mig dit i eftermiddag faktiskt... men tänkte ändå höra..
tänkte mig dit i eftermiddag faktiskt... men tänkte ändå höra..
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 17:44>"Börjar det bli närmare 10 grader så blir det Crafts underställ pro zero extreme med windstopper fram som förstärkning under den vanliga cykeltröjan"
Låter intressant.
På underdel, använder du Craft där också?Jag läste i http://www.funbeat.se/discussi
>"Börjar det bli närmare 10 grader så blir det Crafts underställ pro zero extreme med windstopper fram som förstärkning under den vanliga cykeltröjan"
Låter intressant.
På underdel, använder du Craft där också?
Jag läste i http://www.funbeat.se/discussi
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 20:30Jag har haft Crafts windstopper till cykling och löpning.
Tycker det fungerar varmare än -5 vid löpning, runt nollan är inga problem.
Däremot känns +10 rätt så varmt under en långärmad tröja
för cykling.
Jag har haft Crafts windstopper till cykling och löpning.
Tycker det fungerar varmare än -5 vid löpning, runt nollan är inga problem.
Däremot känns +10 rätt så varmt under en långärmad tröja
för cykling.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 22:26Vid temp fr +2 till +8 tycker jag det räcker fullständigt med superställströjan för 60 kr från Stadium, under den långärmade cykeljackan med lätt vindskyddad front och luftig rygg. Men satsa på lite isolerade långfingrade cykelhandskar.
Högaktningsfullt
Vid temp fr +2 till +8 tycker jag det räcker fullständigt med superställströjan för 60 kr från Stadium, under den långärmade cykeljackan med lätt vindskyddad front och luftig rygg. Men satsa på lite isolerade långfingrade cykelhandskar.
Högaktningsfullt
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 05:04Då cyklar du inte i Skåne?
Då cyklar du inte i Skåne?
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 10:10Korrekt. Stockholmstrakten mest. Men till och från jobbet där jag inte hinner blir riktigt varm har jag en vindtät jacka utanpå. Men på längre turer när kroppstemperaturen hinner upp ordentligt, följer jag devisen att gå ut lite frusen, för att bli varm s
Korrekt. Stockholmstrakten mest. Men till och från jobbet där jag inte hinner blir riktigt varm har jag en vindtät jacka utanpå. Men på längre turer när kroppstemperaturen hinner upp ordentligt, följer jag devisen att gå ut lite frusen, för att bli varm s