Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:54Jag kör bara med windstopperjackor i de temperaturerna och inget vattentätt
Det blir annars för tätt.
Jag kör bara med windstopperjackor i de temperaturerna och inget vattentätt
Det blir annars för tätt.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:57Senast köpte jag en Sportiful på Wiggle.
Annars har Vermarc, Endura eller Campagnolo bra vår-höstkläder
Senast köpte jag en Sportiful på Wiggle.
Annars har Vermarc, Endura eller Campagnolo bra vår-höstkläder
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 15:34Klar fördel med hängselbyxa, även för tjejer. Visst, lite krångligare när det är dags att pudra näsan, men defenitivt mycket bekvämare. Slipper en resår som skär in i midjan.
Klar fördel med hängselbyxa, även för tjejer. Visst, lite krångligare när det är dags att pudra näsan, men defenitivt mycket bekvämare. Slipper en resår som skär in i midjan.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 16:05http://www.rapha.cc/stowaway-jacket/
Snygg och extremt hög kvalitet.
http://www.rapha.cc/stowaway-jacket/
Snygg och extremt hög kvalitet.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 22:07Markku: Håller med om att vindjacka blir för varmt & svettigt. Jag kör med windstopper fram och ventilation på ryggen istället. Har några olika varianter beroende på temperatur.
Några få plusgrader = Björn Dähli skidtröja som är ett bra val även på cykel
Markku: Håller med om att vindjacka blir för varmt & svettigt. Jag kör med windstopper fram och ventilation på ryggen istället. Har några olika varianter beroende på temperatur.
Några få plusgrader = Björn Dähli skidtröja som är ett bra val även på cykel
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 07:25Är Windstopper ett varumärke såsom Goretex?
Är Windstopper ett varumärke såsom Goretex?
Quote from ellen olsson on 6 April 2010, 08:08Ja.
Ja.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:30Är det någon som har tips på vilken butik i stockholm som har bäst utbud på tjejskor (racermodell) var på cykloteket men de hade inga storlekar inne...
Är det någon som har tips på vilken butik i stockholm som har bäst utbud på tjejskor (racermodell) var på cykloteket men de hade inga storlekar inne...
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:30Är det någon som har tips på vilken butik i stockholm som har bäst utbud på tjejskor (racermodell) var på cykloteket men de hade inga storlekar inne...
Är det någon som har tips på vilken butik i stockholm som har bäst utbud på tjejskor (racermodell) var på cykloteket men de hade inga storlekar inne...
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:45Prövat Cykelcity?
Prövat Cykelcity?