Quote from Fredric Lagerström on 7 April 2008, 12:39Utan SVT hade jag emigrerat till Polen eller vilket annat land som helst, kanske ett land med bra somrar och riktiga skidvintrar. Lite off topic, sorry, men reklam är
blä.
Utan SVT hade jag emigrerat till Polen eller vilket annat land som helst, kanske ett land med bra somrar och riktiga skidvintrar. Lite off topic, sorry, men reklam är
blä.
Quote from Camilla Höög on 7 April 2008, 12:39Timeshift fungerar bra när det är reklam inlagt så man kan hoppa över det och komma ikapp igen när man är tillbaks. Ännu ett skäl till att ha reklam 🙂
Om det saknas reklam så kommer man ständigt ligga efter.
Timeshift fungerar bra när det är reklam inlagt så man kan hoppa över det och komma ikapp igen när man är tillbaks. Ännu ett skäl till att ha reklam 🙂
Om det saknas reklam så kommer man ständigt ligga efter.
Quote from Urban Nilsson on 7 April 2008, 12:40Jag är så gammal att jag glömmer bort känslan i filmen efter att det blivit 5 minuter reklam, 5 minuter information om kommande program följt av 5 minuter reklam igen (oftast samma som innan). För mig är det emotionellt upphackande med reklam. Får mig oft
Jag är så gammal att jag glömmer bort känslan i filmen efter att det blivit 5 minuter reklam, 5 minuter information om kommande program följt av 5 minuter reklam igen (oftast samma som innan). För mig är det emotionellt upphackande med reklam. Får mig oft
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 12:41christer - (t+)
Men jag hörde något om ny teknik som reklammakarna håller på att ta fram. Det skall känna av så att man inte kan varken zappa eller pausa när det blir reklam. De tycker tydligen inte om sättet som du gör.
När de kommer med det flyger min
christer - (t+)
Men jag hörde något om ny teknik som reklammakarna håller på att ta fram. Det skall känna av så att man inte kan varken zappa eller pausa när det blir reklam. De tycker tydligen inte om sättet som du gör.
När de kommer med det flyger min
Quote from Elias Engqvist on 7 April 2008, 12:47Jo, det är riktigt att tack vare reklamen slipper jag ligga efter mer än då och då..och det är det som är det enda problemet om man ligger efter och vill byta kanal så kanske det programmet redan börjat 🙁
Men det är ett ganska litet problem - och jag t
Jo, det är riktigt att tack vare reklamen slipper jag ligga efter mer än då och då..och det är det som är det enda problemet om man ligger efter och vill byta kanal så kanske det programmet redan börjat 🙁
Men det är ett ganska litet problem - och jag t
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 16:08Med kateter slipper man bekymra sig om pauser eller släpa sig in på toa.
Det är bara att slappna av.
Med kateter slipper man bekymra sig om pauser eller släpa sig in på toa.
Det är bara att slappna av.