Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips på ännu ett nytt forum..
You need to log in to create posts and topics.

Klart man ska informera om alternativ/komplement. Annars blir det ju som när DN gör reklam i DN. Humm, jag läser ju redan deras tidning, behöver jag veta att den finns?
/P

Jodå, men detta var inte information.. det var ett patetiskt försök att ragga folk till sin egen site (eller någon han känner)

Patetiska försök lyckas aldrig. Jag brukar klicka på allt men just den här länken blev obesökt. Har förresten nästan blivit allergisk mot TV-reklam. Funderar på att skapa en "Handla icke" sida för de produkter som presenteras i program/filmer som mot förm

Jag var nere igår vid bäcken med tvättbrädan och klappeträet.

Såhär står dessutom på deras egen sida:

Regler:

- Egenreklam är inte tillåtet.
- Alla sorters länkar i signaturer är nu förbjudet. Den här regeln har uppkommit på grund av att en del utnyttjar signaturen till att göra reklam för sina kommersiella produk

Håller med dig fullständigt Andreas!!

Blir så less på all reklam...hjälper inte mycket att byta kanal när det kommer reklam, det är ju reklam på 75% av alla andra kanaler samtidigt!! Tur att SVT finns 🙂

Lite off-topic, jag vet...

I TV är det skönt med reklam. Tittar inte på SVT eftersom de saknar reklam. Utan reklam får man ju ingen paus för att hämta godis, mackor eller borsta tänderna innan läggdags.

Håller helt med Anders, plus att om jag fastnar framför tvn när jag egentligen inte hade tänkt sitta där så brukar reklamavbrottet funka som en spark i ändan att ta mig upp från soffa.

Jäkla reklamkramare!! 😉

Jag har en apparat med hårddisk mellan hålet i väggen och TV:n som gör att jag kan pausa TV:n sen kan man spola förbi reklamen då den kommer...och toapauserna kan man ta då man behöver och inte då det är reklam!