Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 22:54Klart man ska informera om alternativ/komplement. Annars blir det ju som när DN gör reklam i DN. Humm, jag läser ju redan deras tidning, behöver jag veta att den finns?
/P
Klart man ska informera om alternativ/komplement. Annars blir det ju som när DN gör reklam i DN. Humm, jag läser ju redan deras tidning, behöver jag veta att den finns?
/P
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 00:04Jodå, men detta var inte information.. det var ett patetiskt försök att ragga folk till sin egen site (eller någon han känner)
Jodå, men detta var inte information.. det var ett patetiskt försök att ragga folk till sin egen site (eller någon han känner)
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 00:59Patetiska försök lyckas aldrig. Jag brukar klicka på allt men just den här länken blev obesökt. Har förresten nästan blivit allergisk mot TV-reklam. Funderar på att skapa en "Handla icke" sida för de produkter som presenteras i program/filmer som mot förm
Patetiska försök lyckas aldrig. Jag brukar klicka på allt men just den här länken blev obesökt. Har förresten nästan blivit allergisk mot TV-reklam. Funderar på att skapa en "Handla icke" sida för de produkter som presenteras i program/filmer som mot förm
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 06:25Jag var nere igår vid bäcken med tvättbrädan och klappeträet.
Jag var nere igår vid bäcken med tvättbrädan och klappeträet.
Quote from Urban Nilsson on 7 April 2008, 10:39Såhär står dessutom på deras egen sida:
Regler:
- Egenreklam är inte tillåtet.
- Alla sorters länkar i signaturer är nu förbjudet. Den här regeln har uppkommit på grund av att en del utnyttjar signaturen till att göra reklam för sina kommersiella produk
Såhär står dessutom på deras egen sida:
Regler:
- Egenreklam är inte tillåtet.
- Alla sorters länkar i signaturer är nu förbjudet. Den här regeln har uppkommit på grund av att en del utnyttjar signaturen till att göra reklam för sina kommersiella produk
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 10:58Håller med dig fullständigt Andreas!!
Blir så less på all reklam...hjälper inte mycket att byta kanal när det kommer reklam, det är ju reklam på 75% av alla andra kanaler samtidigt!! Tur att SVT finns 🙂
Lite off-topic, jag vet...
Håller med dig fullständigt Andreas!!
Blir så less på all reklam...hjälper inte mycket att byta kanal när det kommer reklam, det är ju reklam på 75% av alla andra kanaler samtidigt!! Tur att SVT finns 🙂
Lite off-topic, jag vet...
Quote from Camilla Höög on 7 April 2008, 11:21I TV är det skönt med reklam. Tittar inte på SVT eftersom de saknar reklam. Utan reklam får man ju ingen paus för att hämta godis, mackor eller borsta tänderna innan läggdags.
I TV är det skönt med reklam. Tittar inte på SVT eftersom de saknar reklam. Utan reklam får man ju ingen paus för att hämta godis, mackor eller borsta tänderna innan läggdags.
Quote from Linnea Persson on 7 April 2008, 12:24Håller helt med Anders, plus att om jag fastnar framför tvn när jag egentligen inte hade tänkt sitta där så brukar reklamavbrottet funka som en spark i ändan att ta mig upp från soffa.
Håller helt med Anders, plus att om jag fastnar framför tvn när jag egentligen inte hade tänkt sitta där så brukar reklamavbrottet funka som en spark i ändan att ta mig upp från soffa.
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 12:31Jäkla reklamkramare!! 😉
Jäkla reklamkramare!! 😉
Quote from Elias Engqvist on 7 April 2008, 12:36Jag har en apparat med hårddisk mellan hålet i väggen och TV:n som gör att jag kan pausa TV:n sen kan man spola förbi reklamen då den kommer...och toapauserna kan man ta då man behöver och inte då det är reklam!
Jag har en apparat med hårddisk mellan hålet i väggen och TV:n som gör att jag kan pausa TV:n sen kan man spola förbi reklamen då den kommer...och toapauserna kan man ta då man behöver och inte då det är reklam!