Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 20:31Jag är med i Funbeat därför att jag använder träningsdagboken - och då faller det också naturligt att läsa diskussionerna. Men med tanke på att det finns mycket kvar på Funbeat att utveckla - mår sajten nog bara bra av lite konkurrens.
T ex är det ju fort
Jag är med i Funbeat därför att jag använder träningsdagboken - och då faller det också naturligt att läsa diskussionerna. Men med tanke på att det finns mycket kvar på Funbeat att utveckla - mår sajten nog bara bra av lite konkurrens.
T ex är det ju fort
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 20:53Lee, du vet väl att du kan gå in och markera ett gäng diskussioner som lästa? Ge dom ett kryss, klicka på knappen, inget mer dåligt samvete.
Och sen därefter markera ointressanta disusisoner som... ointressanta!
Lee, du vet väl att du kan gå in och markera ett gäng diskussioner som lästa? Ge dom ett kryss, klicka på knappen, inget mer dåligt samvete.
Och sen därefter markera ointressanta disusisoner som... ointressanta!
Quote from Camilla Höög on 4 April 2008, 23:39Jag läser det mesta, svarar på mycket och brukar ha 0 olästa diskussioner. Markera som ointressant, gå ur grupper du inte tycker är intressanta och använd sidan där alla diskussioner listas för att sortera bort ointressanta direkt.
Jag läser det mesta, svarar på mycket och brukar ha 0 olästa diskussioner. Markera som ointressant, gå ur grupper du inte tycker är intressanta och använd sidan där alla diskussioner listas för att sortera bort ointressanta direkt.
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 11:39Tja... trådskaparen har ju inte varit medlem länge här och visar inte sin träning...
Tja... trådskaparen har ju inte varit medlem länge här och visar inte sin träning...
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 00:11Dessutom är siten som länkas till helt ny i stort sett... samband!? 😉
Dessutom är siten som länkas till helt ny i stort sett... samband!? 😉
Quote from Francesco Maria Di Campli on 6 April 2008, 08:57Jag fattar inte vad ni gnäller över - det är väl bara bra med tips på andra forum? Man MÅSTE ju inte hänga där om man inte vill.
Tack för tipset säger jag!
🙂Jag fick för övrigt tips om funbeat på netdoktor.se och det är jag glad över - det här är ju
Jag fattar inte vad ni gnäller över - det är väl bara bra med tips på andra forum? Man MÅSTE ju inte hänga där om man inte vill.
Tack för tipset säger jag!
🙂
Jag fick för övrigt tips om funbeat på netdoktor.se och det är jag glad över - det här är ju
Quote from Lotta Lindström on 6 April 2008, 09:35Vi gnäller för att det är lite som att ställa sig inne på H&M och säga åt folk att gå till Lindex för att den affären är bättre. Dessutom har inte personen ifråga gjort något annat väsen av sig annat än att starta den här tråden så då ligger det nära till
Vi gnäller för att det är lite som att ställa sig inne på H&M och säga åt folk att gå till Lindex för att den affären är bättre. Dessutom har inte personen ifråga gjort något annat väsen av sig annat än att starta den här tråden så då ligger det nära till
Quote from Francesco Maria Di Campli on 6 April 2008, 09:46Okej då förstår jag.
🙂
Okej då förstår jag.
🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 11:19Det finns värre saker *rycker på axlarna*
Det finns värre saker *rycker på axlarna*
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 11:23Det finns alltid värre saker. Det betyder inte att det är fel att reagera på mer triviala felaktigheter.
Det finns alltid värre saker. Det betyder inte att det är fel att reagera på mer triviala felaktigheter.