Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips på ännu ett nytt forum..
You need to log in to create posts and topics.

Jag gogglade efter fun bodies, men skrev fel.

Lägg gärna en länk tillbaks till Funbeat på det där forumet.

Jag hittade hit via Puls, så nu är jag med i båda forumen. Vad är det vi ska vara solidariska med? Det här är väl inget företag eller en klubb, det är ett forum bland alla andra forum på Internet. Eftersom diskussionerna och personerna här är intressanta

Det är väl snarare att man hittar hit, deltar inte i trådarna och beslutar efter ett par dagar att det är intressantare på det andra forumet.

Jag har inte sett några (o)kloka inlägg av trådskaparen.

Tror att jag hittade hit från antingen puls eller vätterns forum.

Nej, man rör sig ju mellan forum, här har jag blivit tipsad om både diverse cykelforum och skidforum.
Länkar går ju ibland till diskussioner som förts på andra forum och det är väl inget fel?

Räknar FB som min trygga hemmaplan... Sen kan det ju vara bortamatch ibland 😉 men det är inte samma sak!

Tycker det är ok att här posta en länk till en diskussion i ett annat forum om den länken ger bra information om det som diskussionen här handlar om (förstod ni det där?). Däremot tycker jag det inte är ok att starta en tråd där den enda anledningen är at

Vi är redan stressade nog så håll nere på antalet forum som ska föjas 🙂

Jag hittade hit via piggelin(o), reggade dubbelt ett tag i vintras men nu reggar jag bara här (och på min dator förstås) men jag läser ju ett antal olika forum, bloggar mm.