Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips på ännu ett nytt forum..
You need to log in to create posts and topics.

"Survival of the fittest"
C. Darwin

Det uttrycket får liksom en helt annan innebörd på ett träningsforum. 🙂

Hoppsan, det var ett omedvetet skämt. Du är observant Sara.

Kikade lite på Löparforum, men det imponerade inte vid första anblicken. Inte alls så välutvecklat som Funbeat.

Nä, det där löparforumet verkar ju inte tillföra något nytt i den digitala etern så man kan ju fundera över varför någon drog igång det överhuvudtaget. Men som sagt, survival of the fittest gäller det mesta.

Ove: Jag är kanske lite överdrivet solidarisk eftersom jag känner Olle som driver siten (det är f ö ett bolag). Jag har även varit med under en stor del av FunBeats utveckling.

Självklart behöver du inte vara solidarisk mot FunBeat eller Olle. Känn dig f

...så länge det stavas f u n b e a t 🙂

Hear Ye! Hear Ye! (t+)

Jag tycker att man får hänga precis var man vill. givetvis.. Men när någon som jag aldrig någonsin tidigare sett här på FunBeat gör reklam för ett annat forum kan jag inte tycka annat än att det är lite dålig stil.... Som den där snubben som aldrig varit

Håller med lillstrumpan!

Ja, det kan jag hålla med om, om personen i fråga är okänd sedan tidigare blir det ju bara trist spam. Men det funkar, om det som man tipsar om är bra. Någon från loparforum gjorde reklam på Puls också. Den gången gick jag dit och tittade, men denna gång