Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 12:59Jag har knatat runt med mina Vivo Barefoot Ra i ett år nu snart, funkar klockrent i kontorsmiljö (ser ut som vanliga skor).
BILD:http://photos6.spartoo.fi/photos/115/115372/115372_350_A.jpg
Jag har knatat runt med mina Vivo Barefoot Ra i ett år nu snart, funkar klockrent i kontorsmiljö (ser ut som vanliga skor).
BILD:http://photos6.spartoo.fi/photos/115/115372/115372_350_A.jpg
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 21:54Jag använder också Ra. Svarta ser OK ut även till kostym tycker jag 😉
En annan variant är Button, men varumärket Terra Plana verkar inte säljas längre.
Jag använder också Ra. Svarta ser OK ut även till kostym tycker jag 😉
En annan variant är Button, men varumärket Terra Plana verkar inte säljas längre.
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 18:01Så nu har jag beställt ett par Ra. Tack för tipsen, återkommer med ett omdöme när de är testade.
Så nu har jag beställt ett par Ra. Tack för tipsen, återkommer med ett omdöme när de är testade.
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 18:05Sock-i-plast.
Sock-i-plast.
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 18:33Jag tror inte Sock-i-plast fungerar på så många arbetsplatser?
Jag tror inte Sock-i-plast fungerar på så många arbetsplatser?
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 18:35Det gäller att ha dom lite utsmyckade.
Det gäller att ha dom lite utsmyckade.
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 20:53Vi vill ha bilder på dina sockiplast David!
Vi vill ha bilder på dina sockiplast David!
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 22:08Jag har inte kontorsjobb.
Jag har inte kontorsjobb.
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 07:02Vet ni någon butik i Stockholmstrakten där man kan prova ett par Vivo Barefoot Ra?
Vet ni någon butik i Stockholmstrakten där man kan prova ett par Vivo Barefoot Ra?
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 11:48Vet bara att Addnature har Vivo skor men inte Ra eller någon av "streetskorna" tyvärr utan bara sportvarianterna. Men det kan ju kanske funka att testa ett par andra vivoskor hos add och sen beställa Ra i samma storlek. Beställer man från vivos hemsida få
Vet bara att Addnature har Vivo skor men inte Ra eller någon av "streetskorna" tyvärr utan bara sportvarianterna. Men det kan ju kanske funka att testa ett par andra vivoskor hos add och sen beställa Ra i samma storlek. Beställer man från vivos hemsida få