Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 17:57De är en aning större. I mina Merrell Bare Access (43) når stortån fram till änden av skon. I dessa 43or är det gott om utrymme kvar, och jag får snöra åt för att de ska sitta tajt. Särkjilt tåboxen är mycket rymligare. Kanske skulle funkat med 42 för mig
De är en aning större. I mina Merrell Bare Access (43) når stortån fram till änden av skon. I dessa 43or är det gott om utrymme kvar, och jag får snöra åt för att de ska sitta tajt. Särkjilt tåboxen är mycket rymligare. Kanske skulle funkat med 42 för mig
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 19:33Där ser man, Fotkultur ligger ju typ "nästgårds" från mig. Måste in och kolla!
Bra idé det här med barfotaskor på jobbet!
Där ser man, Fotkultur ligger ju typ "nästgårds" från mig. Måste in och kolla!
Bra idé det här med barfotaskor på jobbet!
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 10:29Erik: Och de blir bara skönare ju mer du använder dem. Själv sitter jag och spanar på ett tredje par Ra.. Blir nog de mörkbruna denna gången. Enda problemet är att jag snart har fler skor än frugan 😉
Erik: Och de blir bara skönare ju mer du använder dem. Själv sitter jag och spanar på ett tredje par Ra.. Blir nog de mörkbruna denna gången. Enda problemet är att jag snart har fler skor än frugan 😉