Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:39Jag är iofs mikrobiolog o har jobbat på livsmedelslab, så jag vet vad som bor i gamla trista mackor.
😀
Jag är iofs mikrobiolog o har jobbat på livsmedelslab, så jag vet vad som bor i gamla trista mackor.
😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:42Maria T : Så lenge sykler du vel ikke at de blir gamla. 😀
Maria T : Så lenge sykler du vel ikke at de blir gamla. 😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:43På tide og skifte kylskap. ??
På tide og skifte kylskap. ??
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:44NPNG: E. coli delar sig var 20:e minut. Det kan snabbt bli ganska många då. 😀
NPNG: E. coli delar sig var 20:e minut. Det kan snabbt bli ganska många då. 😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:45Ja hvis utgangspunktet er dårlig.
Ja hvis utgangspunktet er dårlig.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:48riktig mat? En lompe.
riktig mat? En lompe.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:50Runes Energikakor funkar perfekt för mig. Enkelt att göra själv, receptet finns säkert i någon tråd här på FB
Runes Energikakor funkar perfekt för mig. Enkelt att göra själv, receptet finns säkert i någon tråd här på FB
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:50På cykelutflykter brukar vi äta pastasallad med nötter, kött, frukt och sallad. Jättegott! Fast det är ju skillnad på tempo och prestation då. För att inte tala om att vi unnar oss en lång paus för att äta!
På cykelutflykter brukar vi äta pastasallad med nötter, kött, frukt och sallad. Jättegott! Fast det är ju skillnad på tempo och prestation då. För att inte tala om att vi unnar oss en lång paus för att äta!
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:53Lompe, norskt korvbröd? Funkar säkerligen! Kan man få lompe på Jotunheimen Runt?
Lompe, norskt korvbröd? Funkar säkerligen! Kan man få lompe på Jotunheimen Runt?
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:56"""För att inte tala om att vi unnar oss en lång paus för att äta!""
Jeg begynner å fatte. Du er proppet med mat, når du setter deg opp å sykler videre .
Full mage og anstrengelse = Dårlig kombinasjon.
"""För att inte tala om att vi unnar oss en lång paus för att äta!""
Jeg begynner å fatte. Du er proppet med mat, når du setter deg opp å sykler videre .
Full mage og anstrengelse = Dårlig kombinasjon.