Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 11:59P-A-L Bare om det serveres sammen med korv. Og det har jeg aldrig opplevet på et sykkelritt. Korv på sykkelritt ??? Det er vel å be om magetrøbbel.
P-A-L Bare om det serveres sammen med korv. Og det har jeg aldrig opplevet på et sykkelritt. Korv på sykkelritt ??? Det er vel å be om magetrøbbel.
Quote from ellen olsson on 19 August 2010, 12:06Tala om det för VR-staben. De har serverat korv i Jönskvarna i massor av år...
Tala om det för VR-staben. De har serverat korv i Jönskvarna i massor av år...
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 12:07Fast i år var det köttbullar.
Fast i år var det köttbullar.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 12:30Køtbullar ?? Om det er de samme som serveres på IKEA her i norge, og kalles svenske køttbullar, så tar jeg heller en korv, og håper at magen håller til mål.
😀
Køtbullar ?? Om det er de samme som serveres på IKEA her i norge, og kalles svenske køttbullar, så tar jeg heller en korv, og håper at magen håller til mål.
😀
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 12:49Ja, lompe ... mer eller mindre "vikbar potatis". Man kan ha lite smör, kanel och socker istället för korv.
Bra källa för kolhydrater.
Ja, lompe ... mer eller mindre "vikbar potatis". Man kan ha lite smör, kanel och socker istället för korv.
Bra källa för kolhydrater.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 12:58Rågbröd? Lätt att ha en macka med sig.
Rågbröd? Lätt att ha en macka med sig.
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 13:00Ja, lompe ... mer eller mindre "vikbar potatis". Man kan ha lite smör, kanel och socker istället för korv.
___________Oooh, lefser! Nu blev jag ju fikabrödssugen bara för det! "Den originale Vestlandslefse - nå med ny og bedre opskrift" var en klassike
Ja, lompe ... mer eller mindre "vikbar potatis". Man kan ha lite smör, kanel och socker istället för korv.
Quote from Lena O on 19 August 2010, 13:05E.coli är inte alltid vår fiende!
E.coli är inte alltid vår fiende!
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 13:09Väldigt sant. Vår vän K-vitaminproducenten. (t+)
Väldigt sant. Vår vän K-vitaminproducenten. (t+)
Quote from Lena O on 19 August 2010, 13:13(OT: tyckte det här var en mycket intressant artikel även om jag inte förstod allt)
http://www.mindfully.org/Health/We-Need-Germs.htm
(OT: tyckte det här var en mycket intressant artikel även om jag inte förstod allt)
http://www.mindfully.org/Health/We-Need-Germs.htm