Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 14:57Har cyclecomponents slutat med Battaglin eller är det beroende på säsongen? De har nästan inga cyklar kvar. Bara en demo C13 för typ 40 lök.
Har cyclecomponents slutat med Battaglin eller är det beroende på säsongen? De har nästan inga cyklar kvar. Bara en demo C13 för typ 40 lök.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 15:18Aase:
"Og jeg som prøver og overbevise meg selv om at jeg MÅ ha en ny trampmaskin for og forbedre mine resultater, og så kommer du og ødelegger det for meg. Jeg kommer til å få dårlig samvitighet.
Jeg må finne en annen grund.....he-he"Jo men 3-5 minuter
Aase:
"Og jeg som prøver og overbevise meg selv om at jeg MÅ ha en ny trampmaskin for og forbedre mine resultater, og så kommer du og ødelegger det for meg. Jeg kommer til å få dårlig samvitighet.
Jeg må finne en annen grund.....he-he"
Jo men 3-5 minuter
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 15:18Nya cyklar/prislistan för Battaglin kommer enligt uppgift från CC under december.
Nya cyklar/prislistan för Battaglin kommer enligt uppgift från CC under december.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 16:05Vill man ha en bra grund för en komfortabel cykel så är en kolfiberram i instegsklassen det bästa valet. Hur många har möjlighet att prova alla tänkbara tillbehör för att få bra komfort, tester är endast relevant för dom som utför testerna. Man kan sätta
Vill man ha en bra grund för en komfortabel cykel så är en kolfiberram i instegsklassen det bästa valet. Hur många har möjlighet att prova alla tänkbara tillbehör för att få bra komfort, tester är endast relevant för dom som utför testerna. Man kan sätta
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 16:09Hittar nästan inga med alu-gaffel nu. De flesta instegsracers jag sett har framgaffel i kolfiber.
Hittar nästan inga med alu-gaffel nu. De flesta instegsracers jag sett har framgaffel i kolfiber.
Quote from Berit Bengtson on 2 December 2009, 21:07Valentin78 - påstod:
> Vill man ha en bra grund för en komfortabel cykel så är en
> kolfiberram i instegsklassen det bästa valet.Hur kan du veta så säkert att materialet är viktigare än design och egenskaper?
Förklara dig gärna.> En instegsracer komm
Valentin78 - påstod:
> Vill man ha en bra grund för en komfortabel cykel så är en
> kolfiberram i instegsklassen det bästa valet.
Hur kan du veta så säkert att materialet är viktigare än design och egenskaper?
Förklara dig gärna.
> En instegsracer komm
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 10:19ramens styvhet påverkar väl komforten jämför Scott och deras olika CR1-modeller...
ramens styvhet påverkar väl komforten jämför Scott och deras olika CR1-modeller...
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 10:20om styrröret i stället skrivs som gaffelröret så påverkas väl komforten alltså större diameter lika med lägre komfort eller...
om styrröret i stället skrivs som gaffelröret så påverkas väl komforten alltså större diameter lika med lägre komfort eller...
Quote from Berit Bengtson on 3 December 2009, 17:02leif åström skrev:
> ramens styvhet påverkar väl komforten jämför Scott och
> deras olika CR1-modeller.Vad menar du med styvhet?
VRIDstyvheten påverkar INTE komforten, läs testet jag länkade till ovan.
Där fanns det ramar med som hade STOR skillnad i v
leif åström skrev:
> ramens styvhet påverkar väl komforten jämför Scott och
> deras olika CR1-modeller.
Vad menar du med styvhet?
VRIDstyvheten påverkar INTE komforten, läs testet jag länkade till ovan.
Där fanns det ramar med som hade STOR skillnad i v
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 09:23har för mig att när dom tjockare gaffelrören kom så gjordes tester i bl.a. Tour uppdelat i två klasser: gammal smal och ny tjock, där skillnaden var markant i komfort eller missminner jag mig...
har för mig att när dom tjockare gaffelrören kom så gjordes tester i bl.a. Tour uppdelat i två klasser: gammal smal och ny tjock, där skillnaden var markant i komfort eller missminner jag mig...