Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 22:40sorry
sorry
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 15:45> Man kan inte rabbla tester och olika materials egenskaper och tro att folk blir klokare på det därför låter jag själv bli.
Blandade meningar om det. En äkta delmängd av funbeats medlemmar blir faktiskt klokare av att läsa tester och om materialegenskap
> Man kan inte rabbla tester och olika materials egenskaper och tro att folk blir klokare på det därför låter jag själv bli.
Blandade meningar om det. En äkta delmängd av funbeats medlemmar blir faktiskt klokare av att läsa tester och om materialegenskap
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 20:35Jeg fikk desverre valgt feil bilde i en post over. Men hadde ikke tid til og rette det opp, før nu. Dette er min nye sykkel.
Det er et forslag til trådstarter:
http://velospace.org/node/21071
Jeg fikk desverre valgt feil bilde i en post over. Men hadde ikke tid til og rette det opp, før nu. Dette er min nye sykkel.
Det er et forslag til trådstarter:
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 21:17åberg; De av oss som är i begrep att köpa instegshoj blir inte klokare på det.
åberg; De av oss som är i begrep att köpa instegshoj blir inte klokare på det.
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 08:53Råd till förstagångsköparen:
Gå till din lokala cykelhandlare (den seriösa handlaren där även tävlingsåkare och seriösa motionärer handlar...)
Köp inte för dyrt eller för fint. (När du har kört ett tag, kanske 1 eller 2 säsonger så vet du vad du vill ha
Råd till förstagångsköparen:
Gå till din lokala cykelhandlare (den seriösa handlaren där även tävlingsåkare och seriösa motionärer handlar...)
Köp inte för dyrt eller för fint. (När du har kört ett tag, kanske 1 eller 2 säsonger så vet du vad du vill ha
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 10:01Aase:
Den cykel ser ut att vara en bra motivationshöjare 🙂
Aase:
Den cykel ser ut att vara en bra motivationshöjare 🙂
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 16:32Nisse Mandus råd är bra.
Nisse Mandus råd är bra.