Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 09:26måste man definiera styvhet så att komfort inte blir en faktor kan inte styvhet i ramen i stället vara såväl styvhet i sida som upp och ner och då jobbar man med styvheten upp och ner när det gäller racer i performanceklassen som Scott CR1 eller Bianchi I
måste man definiera styvhet så att komfort inte blir en faktor kan inte styvhet i ramen i stället vara såväl styvhet i sida som upp och ner och då jobbar man med styvheten upp och ner när det gäller racer i performanceklassen som Scott CR1 eller Bianchi I
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 12:44Konstig knäck på LOOK? Vilken tänker du p
Konstig knäck på LOOK? Vilken tänker du p
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 13:34Den här kanske?!? 😉
Bild:pardo.net/bike/pic/fail-016/Broken_Look_frame.jpg
Den här kanske?!? 😉
Bild:pardo.net/bike/pic/fail-016/Broken_Look_frame.jpg
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 13:38Hjullöst ekipage.
Hjullöst ekipage.
Quote from Mikaela Lexén on 4 December 2009, 13:39Jamen (h)julen kommer ju snart...
Jamen (h)julen kommer ju snart...
Quote from ellen olsson on 4 December 2009, 13:42Fredrik: Är det en transportskada? Det ser ut som om det ligger en cykeltransportväska bredvid "vraket".
Fredrik: Är det en transportskada? Det ser ut som om det ligger en cykeltransportväska bredvid "vraket".
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 13:43Det ser ut som en 386:a, fast med blessyrer.
Det ser ut som en 386:a, fast med blessyrer.
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 15:07Klipp:
Andersson uttaler:
"Jag har hört att ca tre kg lättare cykel skulle göra ca tre-fem minuter på ett flackt lopp som Vättern, så bytet är väl mer en motivationshöjare än att det ska gå så mycket fortar"Jeg tar til meg den siste linjen din om motiv
Klipp:
Andersson uttaler:
"Jag har hört att ca tre kg lättare cykel skulle göra ca tre-fem minuter på ett flackt lopp som Vättern, så bytet är väl mer en motivationshöjare än att det ska gå så mycket fortar"
Jeg tar til meg den siste linjen din om motiv
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 16:09Mikroskop nån?
Mikroskop nån?
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 16:37Jag är helt enig med dig Håkan C men du verkar vara ingengör och inte pedagiskt lagd för att ens kunna sälja vatten i Sahara. Man kan inte rabbla tester och olika materials egenskaper och tro att folk blir klokare på det därför låter jag själv bli. För os
Jag är helt enig med dig Håkan C men du verkar vara ingengör och inte pedagiskt lagd för att ens kunna sälja vatten i Sahara. Man kan inte rabbla tester och olika materials egenskaper och tro att folk blir klokare på det därför låter jag själv bli. För os