Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 18:14Såna här trådar är toppen, musikutbyte oavsett syfte är guld. En sån här lista skulle kunna göras hur lång som helst, men här är ett par snabba förslag i alla fall
Yuksek - Extraball (Ft. Amanda Blank)
Paul Oakenfold - Ready, Steady,
Bubba Sparxxx - Bac
Såna här trådar är toppen, musikutbyte oavsett syfte är guld. En sån här lista skulle kunna göras hur lång som helst, men här är ett par snabba förslag i alla fall
Yuksek - Extraball (Ft. Amanda Blank)
Paul Oakenfold - Ready, Steady,
Bubba Sparxxx - Bac
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 18:22"För övrigt det mesta med Dark Tranquillity, Soilwork, Immortal eller dylika lyckospridare, men där räknar jag inte med att få alltför tungt medhåll" Jodå Mathias! Kul med nån som rekommenderar annat än mainstream.
"För övrigt det mesta med Dark Tranquillity, Soilwork, Immortal eller dylika lyckospridare, men där räknar jag inte med att få alltför tungt medhåll" Jodå Mathias! Kul med nån som rekommenderar annat än mainstream.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 18:38Hur håller man sig till ett sansat tempo när man lyssnar på Immortal till ett löppass undrar jag? 🙂
Hur håller man sig till ett sansat tempo när man lyssnar på Immortal till ett löppass undrar jag? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 18:41@Anders, Härligt! 🙂
@Oskar, det kräver lite övning... Men trägen vinner! Vad som helst som kan få mig att hoppa runt som en skolpojke av lycka i min lägenhet kan få fart på mig under träningen... 😉
Själv har jag efter många musikaliskt insnöade perio
@Anders, Härligt! 🙂
@Oskar, det kräver lite övning... Men trägen vinner! Vad som helst som kan få mig att hoppa runt som en skolpojke av lycka i min lägenhet kan få fart på mig under träningen... 😉
Själv har jag efter många musikaliskt insnöade perio
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 18:45springer inte sjäv med musik, men Kraftwerk med Tour De France torde väl vara bra.
springer inte sjäv med musik, men Kraftwerk med Tour De France torde väl vara bra.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 18:53Tour de France är jättebra att springa till. Dominion och Lucretia med The Sisters of Mercy fungerar för mig också när jag är ute på långpass.
Tour de France är jättebra att springa till. Dominion och Lucretia med The Sisters of Mercy fungerar för mig också när jag är ute på långpass.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 19:03Kanske dags för mig att prova att springa med musik i örnen igen, det var några år sedan jag provade sist. Med all bra musik som rekomenderas här så kanske det går bättre. 🙂
Kanske dags för mig att prova att springa med musik i örnen igen, det var några år sedan jag provade sist. Med all bra musik som rekomenderas här så kanske det går bättre. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 19:11@Rickard, kan du inte paketera lite av det sinnelaget och skicka över till mig? Jag har urartat så till den grad att jag nästan får spatt de få stunder under dagen jag inte omger mig med musik. Att träna utan musik hade känts som att äta middag utan vare
@Rickard, kan du inte paketera lite av det sinnelaget och skicka över till mig? Jag har urartat så till den grad att jag nästan får spatt de få stunder under dagen jag inte omger mig med musik. Att träna utan musik hade känts som att äta middag utan vare
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 19:31Banco de Gaia - Lat train to Lhasa kommer absolut att vara med i min spelare.
Banco de Gaia - Lat train to Lhasa kommer absolut att vara med i min spelare.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:37U2 - Verti
U2 - City of blinding lights
Moby - Extreme ways
Bill Conti - nna fly now (Om du inte vet vilken låt det är så spar den till slutet när du är som tröttast)
Tomoyasu Hotei - Battle without honor or humanity (att börja med)
Alphaville - Fa
U2 - Verti
U2 - City of blinding lights
Moby - Extreme ways
Bill Conti - nna fly now (Om du inte vet vilken låt det är så spar den till slutet när du är som tröttast)
Tomoyasu Hotei - Battle without honor or humanity (att börja med)
Alphaville - Fa