Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:15Tack för tipsen, hittade en hel del nya låtar till nästa löptur! Är lite förkyld och hängig och musikuppladdningen får mig att längta ännu mer tills nästa pass, men får stilla mig några dagar till. Hur som helst, just nu gillar jag att springa till:
Para
Tack för tipsen, hittade en hel del nya låtar till nästa löptur! Är lite förkyld och hängig och musikuppladdningen får mig att längta ännu mer tills nästa pass, men får stilla mig några dagar till. Hur som helst, just nu gillar jag att springa till:
Para
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:23Märker att ingen nämner bpm...kör man inte med det? Annars är ju smaken som baken.
Märker att ingen nämner bpm...kör man inte med det? Annars är ju smaken som baken.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 08:07Kul med lite tips! Här är lite från min IPod.
För snabbpass:
Ska musik (typ Liberator, Madness, Slecter och speciellt låtarna Ruder Than You, Longshot Kick The Bucket och Baggy Trousers)
Punk (typ Rancid, Ebba Grön, The Hives och speciellt låtarna Daly C
Kul med lite tips! Här är lite från min IPod.
För snabbpass:
Ska musik (typ Liberator, Madness, Slecter och speciellt låtarna Ruder Than You, Longshot Kick The Bucket och Baggy Trousers)
Punk (typ Rancid, Ebba Grön, The Hives och speciellt låtarna Daly C
Quote from Anneli S on 11 January 2010, 09:55Nu är det 2010. Posta länkar till färdiga låtlistor på spotify!! (H)
Nu är det 2010. Posta länkar till färdiga låtlistor på spotify!! (H)
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 10:02Ja, kan ni inte göra en lista som alla får addera sina tips till?
Ja, kan ni inte göra en lista som alla får addera sina tips till?
Quote from Lars Breström on 11 January 2010, 10:03Listan är lång, men några guldkorn som inte redan är tagna:
Kanye West - lddigger
Elvis & JXL - A little less conversation
Basement Jaxx - od Luck
Nina Kinert - I shot my man, Combat Lover ....ruskigt bra http://www.myspace.com/ninakinert
Listan är lång, men några guldkorn som inte redan är tagna:
Kanye West - lddigger
Elvis & JXL - A little less conversation
Basement Jaxx - od Luck
Nina Kinert - I shot my man, Combat Lover ....ruskigt bra http://www.myspace.com/ninakinert
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 10:04Här. Ni kan använda denna att lägga in era låtar i (har redan adderat låtarna på den andra listan som skickades in här:
http://open.spotify.com/user/jennyse/playlist/1hr6ORs2HdLN0d8A1dtjql
Här. Ni kan använda denna att lägga in era låtar i (har redan adderat låtarna på den andra listan som skickades in här:
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 10:12Grymt bra "Kenny"!!
Grymt bra "Kenny"!!
Quote from Anneli S on 11 January 2010, 10:36Tack!! Teknikens under. 🙂
Tack!! Teknikens under. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 11:12Nu har jag uppdaterat listan med de låtar ni nämnt som jag hittade på Spotify... Från och med nu får ni fylla på själva. 🙂
Nu har jag uppdaterat listan med de låtar ni nämnt som jag hittade på Spotify... Från och med nu får ni fylla på själva. 🙂