Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 11:21Hur kan man göra listan personlig samt ta bort låtar?
Hur kan man göra listan personlig samt ta bort låtar?
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 11:22För tillfället är det mycket 70 tals funk/soul som rullar i spelaren.
Här är gårdagens spellista
T-Connection - At Midnight
The New Birth - i Want To Make it With You
Tyrone Thomas & The Whole Darn family - You know that you lied
Rose Royce - Bad Mother
För tillfället är det mycket 70 tals funk/soul som rullar i spelaren.
Här är gårdagens spellista
T-Connection - At Midnight
The New Birth - i Want To Make it With You
Tyrone Thomas & The Whole Darn family - You know that you lied
Rose Royce - Bad Mother
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 11:27lli: Markera alla låtarna i listan (Ctrl+a) och välj i högerklicksmenyn "Save to..." och välj "New Playlist".
Edit: Det borde ha skapat en egen playlist i din spotify som du kan göra vad du vill med. Alternativt kan du först skapa din egna playlista och
lli: Markera alla låtarna i listan (Ctrl+a) och välj i högerklicksmenyn "Save to..." och välj "New Playlist".
Edit: Det borde ha skapat en egen playlist i din spotify som du kan göra vad du vill med. Alternativt kan du först skapa din egna playlista och
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 13:03Hade för mig att det var 246 låtar i listan innan lunch men nu är det bara 235... Har nån tagit bort låtar eller?
Hade för mig att det var 246 låtar i listan innan lunch men nu är det bara 235... Har nån tagit bort låtar eller?
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 13:08Tack "Kenny", då gör jag en egen lista 🙂
Mvh
lli
Tack "Kenny", då gör jag en egen lista 🙂
Mvh
lli
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 15:34Bara att addera den till spoti-listan, Katarina! 🙂
Bara att addera den till spoti-listan, Katarina! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:17För lite tuffare träning (vare sig det är gym eller löpning eller nåt annat) så skulle jag säga att hela "Stiff upper lip"-albumet med AC/DC passar utmärkt.
Creedence passar förstås inte bara till träning utan till allt. (H)
För lite tuffare träning (vare sig det är gym eller löpning eller nåt annat) så skulle jag säga att hela "Stiff upper lip"-albumet med AC/DC passar utmärkt.
Creedence passar förstås inte bara till träning utan till allt. (H)
Quote from Elias Engqvist on 15 January 2010, 15:21Christian - du förstår det där med musik du!!!
Christian - du förstår det där med musik du!!!
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 18:45Gamla favoriter i mina lurar:
Kill Hannah: The Collaps, Kennedy, Last Night Here, Lips Like Morphine
Jamie T: Salvador, So Lonely Was the Ballad, The Operation
Laakso: Hang Me In the Christmas Tree, Västerbron, Drinking
Mesh: Step By Step, My Han
Gamla favoriter i mina lurar:
Kill Hannah: The Collaps, Kennedy, Last Night Here, Lips Like Morphine
Jamie T: Salvador, So Lonely Was the Ballad, The Operation
Laakso: Hang Me In the Christmas Tree, Västerbron, Drinking
Mesh: Step By Step, My Han
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 19:03Jag kan inte öppna spellistan! Gör jag fel ? 🙁 Hjälp en tant (H)
Jag kan inte öppna spellistan! Gör jag fel ? 🙁 Hjälp en tant (H)