Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 19:37Greenday har massa sköna löpar låtar, Ramones har jag massor, och Beatles, massa gammal rock!!
Greenday har massa sköna löpar låtar, Ramones har jag massor, och Beatles, massa gammal rock!!
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 19:39Vad hände när du klickade på länken?
Vad hände när du klickade på länken?
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:19Invalid option:spotify:jennyse:playlist.....efter att ha kommit till kör program-Spotify.exe..
Invalid option:spotify:jennyse:playlist.....efter att ha kommit till kör program-Spotify.exe..
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:23Har du Spotify installerat? Låter konstigt att du får det meddelandet tycker jag... Jag klickar på länken och får upp listan direkt i programmet... (?)
Har du Spotify installerat? Låter konstigt att du får det meddelandet tycker jag... Jag klickar på länken och får upp listan direkt i programmet... (?)
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:43Ja och även om jag loggar in först 🙁 Får försöka trixa runt ett tag!
EDIT: och detsamma händer på Karins länk och den fungerade för mig när det begav sig.
Ja och även om jag loggar in först 🙁 Får försöka trixa runt ett tag!
EDIT: och detsamma händer på Karins länk och den fungerade för mig när det begav sig.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 21:49Skumt... Tyvärr så vet jag inte vad det kan bero på 🙁 Hoppas du lyckas fixa det... Annars finns det den ursprungliga länken längre upp och den har funkat för andra. Det borde vara samma, men man vet aldrig... 😉
Skumt... Tyvärr så vet jag inte vad det kan bero på 🙁 Hoppas du lyckas fixa det... Annars finns det den ursprungliga länken längre upp och den har funkat för andra. Det borde vara samma, men man vet aldrig... 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 22:23Så 😀
Så 😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 22:39Här är ett par låtar med 91-92 bpm
sofie zelmani - time
sheryl crow- make it away
madonna - nothing fails
in flames - bullet ride
green day - she
franz ferdinand - bad omens
counting crow - hanging around
alanis morisette - hand in my pocket
simon and g
Här är ett par låtar med 91-92 bpm
sofie zelmani - time
sheryl crow- make it away
madonna - nothing fails
in flames - bullet ride
green day - she
franz ferdinand - bad omens
counting crow - hanging around
alanis morisette - hand in my pocket
simon and g
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 07:22Jag är ett stort Springsteen-fan men tycker faktiskt att "Born to Run" är nåt överskattad som löparlåt. Enligt min högst personliga uppfattning är några av bossens "sämre" låtar däremot outstanding på löprundan:
Crush on You
You can look (but you better
Jag är ett stort Springsteen-fan men tycker faktiskt att "Born to Run" är nåt överskattad som löparlåt. Enligt min högst personliga uppfattning är några av bossens "sämre" låtar däremot outstanding på löprundan:
Crush on You
You can look (but you better
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 12:57Allt som kommer från In Flames och Rammstein. Brukar vara fullt ös då. Härligt att träna till.
Allt som kommer från In Flames och Rammstein. Brukar vara fullt ös då. Härligt att träna till.