Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 19:44Sandisk spelaren har radio, jag är mycket nöjd med min. Den har plats för löst minnes kort om man vill göra den större!
Sandisk spelaren har radio, jag är mycket nöjd med min. Den har plats för löst minnes kort om man vill göra den större!
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 20:49Ipod Shuffle 1:a eller 3:e generationens är mina favoriter. Jag har med mig min på varje runda. Tar ingen plats och du kan ha den i halskragen på handsken, byxliningen eller var du nu helst vill ha den för dagen. Finns dessutom i en massa snygga färger :-
Ipod Shuffle 1:a eller 3:e generationens är mina favoriter. Jag har med mig min på varje runda. Tar ingen plats och du kan ha den i halskragen på handsken, byxliningen eller var du nu helst vill ha den för dagen. Finns dessutom i en massa snygga färger :-
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 10:14Jag har en Sansa clip. En nackdel är att den stänger av sig i kyla. Jag har löst det med att ha den inuti vanten.
Jag har en Sansa clip. En nackdel är att den stänger av sig i kyla. Jag har löst det med att ha den inuti vanten.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 10:49Vad menar du med "kyla"? Jag har aldrig varit med om att den stängt av sig men visserligen bara använt den i -15°.
Vad menar du med "kyla"? Jag har aldrig varit med om att den stängt av sig men visserligen bara använt den i -15°.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 12:03Jag har också en Sandisk Sansa Clip och har använt den i -25 och den har aldrig stängt av sig. Väldigt prisvärd mp3-spelare och lätt att använda!
Jag har också en Sandisk Sansa Clip och har använt den i -25 och den har aldrig stängt av sig. Väldigt prisvärd mp3-spelare och lätt att använda!
Quote from Jonas Täng on 3 January 2011, 12:04Jag gick över till ipod shuffle när min creative stone dog. Den nya är liten och nätt och väldigt smidig. Den är också väldigt lätt att förlägga 🙁
Jag gick över till ipod shuffle när min creative stone dog. Den nya är liten och nätt och väldigt smidig. Den är också väldigt lätt att förlägga 🙁
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 13:12Funkar Sandisk med talböcker? Alltså vill jag att spelaren kommer ihåg var jag stoppar och att den fortsätter justdär när jag återupptar lyssningen.
Jag har en iPod Nano som fixar det. Den är bra ur många aspekter men förutsätter att man använder iTunes
Funkar Sandisk med talböcker? Alltså vill jag att spelaren kommer ihåg var jag stoppar och att den fortsätter justdär när jag återupptar lyssningen.
Jag har en iPod Nano som fixar det. Den är bra ur många aspekter men förutsätter att man använder iTunes
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 13:34Mikael: Ja, den fungerar med talböcker också. Den återupptar boken/låten där man stängt av den, bara du inte lägger till låtar/böcker under tiden den är avstängd.
Mikael: Ja, den fungerar med talböcker också. Den återupptar boken/låten där man stängt av den, bara du inte lägger till låtar/böcker under tiden den är avstängd.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 13:38Låter bra Johanna, tack.
Låter bra Johanna, tack.
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 13:51ZAP JR025 4GB (Teknikmagasinet)
ZAP JR025 4GB (Teknikmagasinet)