Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips på mp3spelare
You need to log in to create posts and topics.

Sandisk spelaren har radio, jag är mycket nöjd med min. Den har plats för löst minnes kort om man vill göra den större!

Ipod Shuffle 1:a eller 3:e generationens är mina favoriter. Jag har med mig min på varje runda. Tar ingen plats och du kan ha den i halskragen på handsken, byxliningen eller var du nu helst vill ha den för dagen. Finns dessutom i en massa snygga färger :-

Jag har en Sansa clip. En nackdel är att den stänger av sig i kyla. Jag har löst det med att ha den inuti vanten.

Vad menar du med "kyla"? Jag har aldrig varit med om att den stängt av sig men visserligen bara använt den i -15°.

Jag har också en Sandisk Sansa Clip och har använt den i -25 och den har aldrig stängt av sig. Väldigt prisvärd mp3-spelare och lätt att använda!

Jag gick över till ipod shuffle när min creative stone dog. Den nya är liten och nätt och väldigt smidig. Den är också väldigt lätt att förlägga 🙁

Funkar Sandisk med talböcker? Alltså vill jag att spelaren kommer ihåg var jag stoppar och att den fortsätter justdär när jag återupptar lyssningen.

Jag har en iPod Nano som fixar det. Den är bra ur många aspekter men förutsätter att man använder iTunes

Mikael: Ja, den fungerar med talböcker också. Den återupptar boken/låten där man stängt av den, bara du inte lägger till låtar/böcker under tiden den är avstängd.

Låter bra Johanna, tack.

ZAP JR025 4GB (Teknikmagasinet)