Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips på mp3spelare
You need to log in to create posts and topics.

Eller så använder du mobilen, beroende på vad du har. Har du en 4 tum stor HTC Desire HD kanske du inte ska använda den...

iPod Shuffle är en trevlig spelare men "fjärrkontrollen" på sladden till lurarna verkar tåla svett väldigt dåligt. Vet att jag sett ngn diskussion här på Funbeat om detta men kan inte hitta den just nu. Vill man ändå ha en så har Belkin en liten adapter s

@Jesper, har en htc wildfire, är något mindre än desire men anser nog att den är lite för klumpig att springa med. Även om det vore smidigt med t.ex spotify..

Älskar min Zen Stone, ingen display, inget bjäfs, bara liten, lätt och bra, vill aldrig att den ska dö :-(. Hur länge höll era innan batteriet dog?

Den äldre modellen av iPod Shuffle är perfekt. Klarar alla väder verkar det som (inklusive ultralöpningar i regn).

Denna modellen:
http://www.magnusjonasson.com/wp-content/ipod-shuffle.png

@Mikael, min höll i tre år..

Jag har ägt sex olika mp3 under en kort period utan att vara nöjd. Köpte en sansa clip (som några nämnt tidigare i denna tråd) och är absolut hel nöjd. Den har alla funktioner jag tycker är viktiga. Rekommenderas!

Har också en Sansa Clip. Har haft den i flera år och jag är helnöjd. (t+)

Min e nog oxå tre år ---

Jag har en Creative MuVo 1G med helt vanliga AAA batteri. Bara att trycka in i USButtaget o byta innehåll.