Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 22:05Jag har en från Claes Ohlsson som är gjord för löpning.
På öronsnäckorna sitter även play/pause volym byte av låt osv. Det gäller bara att lära sig knapparna så man slipper ta ut den ur örat och kolla vilken knapp som gör vad.Den rymmer en hel del, ju
Jag har en från Claes Ohlsson som är gjord för löpning.
På öronsnäckorna sitter även play/pause volym byte av låt osv. Det gäller bara att lära sig knapparna så man slipper ta ut den ur örat och kolla vilken knapp som gör vad.
Den rymmer en hel del, ju
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 22:43@Jesper, en x10 mini smartphone skulle säkert fungera alldeles utmärkt.. Har hört en del som springer med dessa.
@Jesper, en x10 mini smartphone skulle säkert fungera alldeles utmärkt.. Har hört en del som springer med dessa.
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 09:46x10mini/mini pro kan vara väldigt bra till dem som vill ha allt lite kompakt, skulle dock aldrig köpa den telefonen själv för jag vet hur dålig den är.. Men det är ju om man föredrar kompakthet föra användarvänlighet och funktioner.
x10mini/mini pro kan vara väldigt bra till dem som vill ha allt lite kompakt, skulle dock aldrig köpa den telefonen själv för jag vet hur dålig den är.. Men det är ju om man föredrar kompakthet föra användarvänlighet och funktioner.
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 10:38Köp ingen Ipod Nano om du skall använda den utomhus när det är kallt, för då kommer du att bli besviken på batteritiden, skitgrejjor (t-)
(Har en Ipod Nano G4)
Köp ingen Ipod Nano om du skall använda den utomhus när det är kallt, för då kommer du att bli besviken på batteritiden, skitgrejjor (t-)
(Har en Ipod Nano G4)
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 11:26Jag tycker nog att X10:an är ganska ok för sin storlek, i synnerhet med de uppdateringar som kom under den tid jag använde en.
Men storleken på skärmen medför en del kompromisser, så om inte storleken är väsentlig skulle jag gå på en mer normalstor andr
Jag tycker nog att X10:an är ganska ok för sin storlek, i synnerhet med de uppdateringar som kom under den tid jag använde en.
Men storleken på skärmen medför en del kompromisser, så om inte storleken är väsentlig skulle jag gå på en mer normalstor andr
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 12:04@Urban, Inte har väl Nano så jätte dålig batteritid? Såg på en youtube review att den höll 24h. Och det är ju mer än tillräckligt. Plus är den ju riktigt snygg och liten med sin 1 tums pekskärm!
@Urban, Inte har väl Nano så jätte dålig batteritid? Såg på en youtube review att den höll 24h. Och det är ju mer än tillräckligt. Plus är den ju riktigt snygg och liten med sin 1 tums pekskärm!
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 12:18Vissa batterier påverkas avsevärt mycket av kyla. Då garanteras ingen batteritid.
Vissa batterier påverkas avsevärt mycket av kyla. Då garanteras ingen batteritid.
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 16:56@Jesper, 10 minuter i ytterfickan när det är "bara" -5-7 grader tycker i allafall jag är uruselt.
//Ha de bra
@Jesper, 10 minuter i ytterfickan när det är "bara" -5-7 grader tycker i allafall jag är uruselt.
//Ha de bra
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 18:56Okej jag ska inte säga nå för jag har inte en nano, men ingen av mina uppladdningsbara flyttbar elektronik har alltid funkat.
Okej jag ska inte säga nå för jag har inte en nano, men ingen av mina uppladdningsbara flyttbar elektronik har alltid funkat.
Quote from Jonny Persson on 5 January 2011, 19:09Jag har en Nano och har sprungit ett antal timmar (garanterat mer än 5 iaf) med den sen senaste laddning. Den har jag i en hållare utanpå armen så den får knappast någon värme.
Jag har en Nano och har sprungit ett antal timmar (garanterat mer än 5 iaf) med den sen senaste laddning. Den har jag i en hållare utanpå armen så den får knappast någon värme.