Quote from Guest on 4 October 2011, 15:05Hej,
Är ute efter en ny pulsklocka.
Önskemål om funktioner:
GPS
Tydlig och enkel att förstå sig på och använda
Enkelt att ställa in intervaller
Bra hemsida/tillhörande program för att ladda upp rundor
Inte så jättestor och tungHar nu en klocka från po
Hej,
Är ute efter en ny pulsklocka.
Önskemål om funktioner:
GPS
Tydlig och enkel att förstå sig på och använda
Enkelt att ställa in intervaller
Bra hemsida/tillhörande program för att ladda upp rundor
Inte så jättestor och tung
Har nu en klocka från po
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 15:15Garmin Forerunner 110
Garmin Forerunner 110
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 15:17Garmin Forerunner 610 är lätt, smidig och har bra GPS.
Det kan vara att den är lite dyr.. men man blir grymt snygg med den i spåret *ler*http://www.dcrainmaker.com/2011/04/garmin-forerunner-610-in-depth-review.html
Garmin Forerunner 610 är lätt, smidig och har bra GPS.
Det kan vara att den är lite dyr.. men man blir grymt snygg med den i spåret *ler*
http://www.dcrainmaker.com/2011/04/garmin-forerunner-610-in-depth-review.html
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 20:01Har en garmin Forerunner 305 och är helnöjd med den . Den kostar ca 1200 kr
och funkar alltid som den ska .
Har en garmin Forerunner 305 och är helnöjd med den . Den kostar ca 1200 kr
och funkar alltid som den ska .
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 20:08Jag har en Garmin 310 och är numera väldigt nöjd. Det var ett visst strul med pulsbandet, men efter hjälp av serviceavdelningen så har den fungerat perfekt.
Jag har en Garmin 310 och är numera väldigt nöjd. Det var ett visst strul med pulsbandet, men efter hjälp av serviceavdelningen så har den fungerat perfekt.
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 22:57Garmin Forerunner 305...enkel och bra...billig dessutom...fyller basfunktionerna och är inte speciellt tung på armen. Man tänker inte på den.
Garmin Forerunner 305...enkel och bra...billig dessutom...fyller basfunktionerna och är inte speciellt tung på armen. Man tänker inte på den.
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 23:00Jag älskar min Forerunner 305 och är väldigt glad för att jag fick den i födelsedagspresent.
Den har aldrig strulat, alltid fungerat som den ska och gjort sitt jobb klanderfritt.
Och som föregående talare skrev, man tänker inte på den. Den är inte så t
Jag älskar min Forerunner 305 och är väldigt glad för att jag fick den i födelsedagspresent.
Den har aldrig strulat, alltid fungerat som den ska och gjort sitt jobb klanderfritt.
Och som föregående talare skrev, man tänker inte på den. Den är inte så t
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 11:25Jag har också en Garmin Forerunner 110.
Jag är nöjd med den och tycker den är enkel att använda.
Jag har också en Garmin Forerunner 110.
Jag är nöjd med den och tycker den är enkel att använda.
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 11:42Jag har faktiskt slitit ut min 305! Knappen överst på högra sidan har fått sitt gummihölje nernött. Vilket innebär att när den blir blöt löper sidväxlingen amok av sig själv 😉
Så det blev en ny 610 lagom till LL. Och då hade jag inte ens hunnit lära mig
Jag har faktiskt slitit ut min 305! Knappen överst på högra sidan har fått sitt gummihölje nernött. Vilket innebär att när den blir blöt löper sidväxlingen amok av sig själv 😉
Så det blev en ny 610 lagom till LL. Och då hade jag inte ens hunnit lära mig
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 12:53både jag och frugan har Garmin 305. Bättre prisvärdare klocka finns nog inte.
både jag och frugan har Garmin 305. Bättre prisvärdare klocka finns nog inte.