Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 14:55Rolex President
BILD:http://www.aandewatches.com/RMSUP01-face.jpg
Rolex President
BILD:http://www.aandewatches.com/RMSUP01-face.jpg
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 21:29Jag köpte en Polar RS800CX för drygt ett år sen. Den har strulat en hel del med knappar som är glappa.Funderar på att byta. Ingen som kör Suunto?
Jag köpte en Polar RS800CX för drygt ett år sen. Den har strulat en hel del med knappar som är glappa.Funderar på att byta. Ingen som kör Suunto?
Quote from Elias Engqvist on 5 October 2011, 21:30Visa upp den i Alvik (eller skicka dit den) så får du antagligen en ny!
Visa upp den i Alvik (eller skicka dit den) så får du antagligen en ny!
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 22:00Har tyvärr inte kvar kvittot så jag lär få blada upp för en ny... Det blir inte en Polar
Har tyvärr inte kvar kvittot så jag lär få blada upp för en ny... Det blir inte en Polar
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 22:05Varför behöver du kvittot? Det är bättre med ett kuvert o porto.
Varför behöver du kvittot? Det är bättre med ett kuvert o porto.
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 22:32Jag har en Garmin 110 W. Köpte den i mars och har använt den ungefär 3 ggr i veckan. Två veckor innan Stockholm halvmarathon pajade klockan. Jag gick till affären jag köpt klockan. De skickade iväg den till Garmin. Två dagar innan halvmaran fick jag en sp
Jag har en Garmin 110 W. Köpte den i mars och har använt den ungefär 3 ggr i veckan. Två veckor innan Stockholm halvmarathon pajade klockan. Jag gick till affären jag köpt klockan. De skickade iväg den till Garmin. Två dagar innan halvmaran fick jag en sp
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 09:49Garmin Forerunner 305! Supernöjd. (och är inte så klumpig att ha på sig som den ser ut)
Garmin Forerunner 305! Supernöjd. (och är inte så klumpig att ha på sig som den ser ut)
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 09:50Servicen på Garmin är helt grym. Min 310:a gick sönder efter 1 år ungefär och dagen efter att jag lämnade in den så hade jag en sprillans ny i handen med nytt pulsband och ett extra armband också. Väldigt bra!
Servicen på Garmin är helt grym. Min 310:a gick sönder efter 1 år ungefär och dagen efter att jag lämnade in den så hade jag en sprillans ny i handen med nytt pulsband och ett extra armband också. Väldigt bra!
Quote from Elias Engqvist on 6 October 2011, 13:30Jag har gett bort min 310XT
Jag har gett bort min 310XT
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 13:31Du är en riktig glädjespridare!
Du är en riktig glädjespridare!