Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips på pulsklocka med gps
You need to log in to create posts and topics.

Har också en Garmin 305. Den är stor och ful men inte tung och den funkar utmärkt.

Nu blir det till att beställa en ny 910xt. Snart. Barometrisk höjdmätning, mm. Mumma.

Gillar min Garmin 310 XT bra. Tycker den är överskådligare än 305an (hade en förut), tydligare display och lättare att navigera bland menyerna. Gillar också att den har trådlös överföring till Garmins hemsida direkt istället för Training Center som defaul

Garmon 305 därför att den är billig och du får mycket för pengarna. Om du är riktigt intresserad av alla funktioner då kanske du ska välja en annan. Om så vore fallet skulle du knappast fråga här.

David; Har du också en sån?! Jag trodde jag var ensam! 😉

Nja, men jag har gjort affärer i Bogota med en som hade en sådan.

Våga göra affärer med en som har en sån... hmm! Vad affärade ni om? Vitt pulver? 😉

305:an är otroligt prisvärd men det rostade igenom högtalaren och kom in svett in i klockan som då la av. Har hänt 2 ggr och fick en ny på garantin båda gångerna.

Men andra gången det hände var veckan innan LL så då fick det ändå bli en 310:a. Alla ev. b

Nope, kamerautrustning och en Buck General
BILD:http://www.sportingoutbacksupplies.com.au/images/T/BUCK120%20BC.JPG

Garmin Forerunner 405 funkar kanon sedan flera år tillbaks.
Det enda kruxet är att man måste låsa ramen när man börjar springa (speciellt vid fuktigt väder) Köpte i Juli 2007 har använt i snart 400 mil,
Den sitter alltid i laddaren då den inte används,