Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 14:43Ersätter TRN förra årets storsäljare Kaisei? Prisnivån verkar ju vara den samma och både marknadsförs som instegsdräkter...
Jag är sjukt nöjd med min Kaisei för övrigt, så det kan ju vara ett litet tips.
Ersätter TRN förra årets storsäljare Kaisei? Prisnivån verkar ju vara den samma och både marknadsförs som instegsdräkter...
Jag är sjukt nöjd med min Kaisei för övrigt, så det kan ju vara ett litet tips.
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 14:45@Peter, ska du inte vara öppen med att det är du som driver Venkanto? Funbeat är avsett för icke-kommersiellt användande av medlemmarna.
Tycker du Funbeat är bra reklamplats är det bara att betala för sådan.
@Peter, ska du inte vara öppen med att det är du som driver Venkanto? Funbeat är avsett för icke-kommersiellt användande av medlemmarna.
Tycker du Funbeat är bra reklamplats är det bara att betala för sådan.
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 14:45Edit: dålig internetlina gav dubbelt inlägg.
Edit: dålig internetlina gav dubbelt inlägg.
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 14:50OK, då kan istället jag - som INTE driver Venkanto men som har handlat av Peter tidigare - berätta att Orca finns att köpa i Sverige hos www.venkanto.se. Är man i Stockholmsområdet brukar det inte heller vara omöjligt att kunna få provsimma dräkten för at
OK, då kan istället jag - som INTE driver Venkanto men som har handlat av Peter tidigare - berätta att Orca finns att köpa i Sverige hos http://www.venkanto.se. Är man i Stockholmsområdet brukar det inte heller vara omöjligt att kunna få provsimma dräkten för at
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 15:32Jag är också nöjd kund hos Peter, det är inte frågan.
Trovärdigheten i Funbeat bygger på att det är individer och medlemmar som svarar. Inte talespersoner för affärsmässiga verksamheter, säljare.
Jag är också nöjd kund hos Peter, det är inte frågan.
Trovärdigheten i Funbeat bygger på att det är individer och medlemmar som svarar. Inte talespersoner för affärsmässiga verksamheter, säljare.
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 10:00Jo, Venkanto är bra. Sköter sig oftast. (Medlem på funbeat).
Jo, Venkanto är bra. Sköter sig oftast. (Medlem på funbeat).
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 12:56För mig är det så välkänt vilka som står bakom Venkanto, så jag tänker inte på att andra inte vet ...
För mig är det så välkänt vilka som står bakom Venkanto, så jag tänker inte på att andra inte vet ...
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 14:47Blev en Orca TRN från wiggle för min del som kom i går, dvs en vecka efter att jag beställde.
Är 1.87 lång, väger 77 kg och bröstmått 92-96 cm (beroende på om hur mycket luft jag har i lungorna).Medium Tall sitter tight och bra runt armar och ben (benen
Blev en Orca TRN från wiggle för min del som kom i går, dvs en vecka efter att jag beställde.
Är 1.87 lång, väger 77 kg och bröstmått 92-96 cm (beroende på om hur mycket luft jag har i lungorna).
Medium Tall sitter tight och bra runt armar och ben (benen
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 17:51"förvånansvärt lätt att komma i"
Är du säker på att den inte är för stor då?
Jag är 194 lång väger runt 80 och kör MT.
Den är ganska tight.
"förvånansvärt lätt att komma i"
Är du säker på att den inte är för stor då?
Jag är 194 lång väger runt 80 och kör MT.
Den är ganska tight.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 08:20Jag är inom det intervallet de rekommenderade för den storleken. Ska bli spännande att se hur det blir att simma i den. Jag har iofs ganska långa ben, vilket kanske är orsaken till att jag tycker benen på dräkten är korta och överdelen lätt att komma i..
Jag är inom det intervallet de rekommenderade för den storleken. Ska bli spännande att se hur det blir att simma i den. Jag har iofs ganska långa ben, vilket kanske är orsaken till att jag tycker benen på dräkten är korta och överdelen lätt att komma i..