Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 10:35Det har sagts tidigare och tål att sägas igen - oavsett hur många omdömen du får av andra är det i slutänden du själv som avgör vilken dräkt som funkar just för dig. Så se till att få möjlighet att prova - och då menar jag provsimma - innan du bestämmer d
Det har sagts tidigare och tål att sägas igen - oavsett hur många omdömen du får av andra är det i slutänden du själv som avgör vilken dräkt som funkar just för dig. Så se till att få möjlighet att prova - och då menar jag provsimma - innan du bestämmer d
Quote from Ingemar Lindgren on 8 March 2013, 11:51Delar inte fullt föregående inläggs syn på storlek - har själv en Orca Sonar stl 7 , jag är 185 cm 82 kg så enligt tabell ska den passa. Men troligen är jag längre i ryggen än medel, vilket gör att dräkten drar halslinningen bakåt, och jag kan intyga att
Delar inte fullt föregående inläggs syn på storlek - har själv en Orca Sonar stl 7 , jag är 185 cm 82 kg så enligt tabell ska den passa. Men troligen är jag längre i ryggen än medel, vilket gör att dräkten drar halslinningen bakåt, och jag kan intyga att
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 15:27Jag var tveksam till de olika size guides som finns på diverse online affärer. Men efter mycket betänketid och ett oslagbart pris så beställde jag en 2XU T:3 från wiggle och deras sizing guide var spot on!
Har inte hunnit testa den i havet ännu, lite kal
Jag var tveksam till de olika size guides som finns på diverse online affärer. Men efter mycket betänketid och ett oslagbart pris så beställde jag en 2XU T:3 från wiggle och deras sizing guide var spot on!
Har inte hunnit testa den i havet ännu, lite kal