Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELtisdagstråd igen
You need to log in to create posts and topics.

Och jag har haft en _skitkass_ dag :@ Tur att jag ska träna ikväll, så att alla aggressioner försvinner (#)

Grattis i efterskott Andreas och Tommy! 🙂

Riktigt kul Jonas!! Grattis till allt, häng på nu, för det flyt du har är ovanligt!! Dejt och nytt jobb på gång wow!
Ha en riktigt jäkla bra kväll!!
(jag sparade på smilisarna åt dig ha ha)
//Micke

Häftigt jonas , "dä ä flyyyt i föreetagee" hoppas allt går bra på alla fronter .

Angående krubbet , Ja jag tror jag öppnar en ny tråd istället 😉

Tisdag igen?

Där slog du huvudet på spiken David!

Ledig tisdag, skönt efter att ha jobbat helgen och vad som är ännu bättre är att solen skiner från en klarblå himmel (H:)

Borde nog gå och hämta min cykel som vinterförvarats i systers smörjgrop, dags att börja cykla

Då är den insmord och redo.

Är riktigt nöjd idag, råkade (mätte i efterhand..) sätta första försöket på milen sen tonåren, och tog det på 53:17. Inge supertid kanske, men blev ju varse att jag tagit rätt grupp (51-55) till Midnattsloppet och att jag inte behöver träna så extremt mkt

Kör direkt till kyrkan i lycra. Moster Agda går kanske igång.

Fan vad hett...mina skor kommer klappra värre än brudens stiletter....med tanke på hur mycket jag älskar att dansa kommer detta bli ett jobbigt brölopp....hur skall jag kunna göra mina vanliga moves med ben som helst vill sova...

Kanske får boka in en be