Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELtisdagstråd igen
You need to log in to create posts and topics.

Pepp till alla som har det struligt och jobbigt. Fy vad jobbigt med inbrott m.m. strul. Ett tankefel som jag gör alldeles för ofta när jag har det jobbigt (som nu, skolan är jobbig) är att jämföra mig uppåt s a s, med dem som verkar duktigare, mer framgån

Varför är Portugal avlägset?

Om man pluggar är det svårt att ha råd att åka på den typen av semestrar.
Jag hade inte råd att resa på annat än enstaka "snorbilliga" resor när jag pluggade och på den tiden så hade man mycket mer pengar att leva på än vad dagens studenter har.
Dagens hy

Jotack, det vet jag mycket väl. Sommaren -91 liftade jag till Frankrike och sov i diken på vägen. CSN lånen ger inte så mycket mer pengar idag än vad dom gjorde då medan allt annat är så mycket dyrare. Allt förutom resor. Vilket är anledningen till att ja

En Mallisresa med hotell o halvpension i två veckor går att lösa för under sextusen.
Karta kostar max fem Euro så man betalar mycket för, ja vad?

> Karta kostar max fem Euro så man betalar mycket för, ja vad?

You tell me. Resa, boende och helpension på Mallis kan jag nog lösa för under 5000:-. Naturligtvis så skulle jag kombinera en sådan resa med att köpa både kängor och lågskor på outlet så i pr

Jag hostar upp 1200 kr för flyg t.o.r. + boende med halvpension 3500 kr i eget hotellrum i 12 nätter på 3-stjärnigt hotell på Mallis. Ett jäddra bra pris då "allt" ingår. (t+) Tror jag kostar mer i drift här hemma.... Kan tillägga att jag givetvis inte å

Verkar som det ar valkanda ansikten som valsat runt o rotat i min kak.. jag kan inte ens beskriva kanslan av allt obehag, overgrepp och fruktansvarda obehagskanslor som just nu finns i mej!
Sitta har pa mallis med tarar i ogonen i inte kunna gora naget k

*KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM* Silva!!!! Fy fan va jobbigt.

Annika och Silva.
Kan inte annat än tycka synd om er.

Men Annika. Du skulle nästan kunna skriva ett kåseri om din otur och sälja till nån välbetalande blaska.