Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELtisdagstråd igen
You need to log in to create posts and topics.

Och här skiner solen och just nu är det varmare än vad det var de flesta dagarna av min semester förra året.

Dejtandet tar knäcken på mig, jag hinner nästan inte med men det är roligt (H)

Sitter på cafét Condeco I Göteborg just nu o surfar o pimplar kaffe. Lär väl sitta här ett tag till i vårvädret!

Har just varit ute och sprungit 21 kilometer och det var årets första "leriga" pass (H:) Nu är det väl ändå vår?!

Annika: Du har helt klart förtjänat några veckors tokflyt. Må din cykelresa överträffa alla dina förväntningar! 🙂

Annika.. jag har haft objudna in i kaken som plockat grejer sa jag forsoker rocka en polisanmalan och byta las harifran.. inte latt.. o svinigt dyrt... smink later enkelt att kopa nytt av.. a det ar billigt har nere!

Men vet du... jag ar frisk.. och jag

> Sa jag skickar sol till Er alla och ar sa nojd att de tva viktigaste mannen i mitt liv kommer ner pa lordag!

Hmmm... Man ligger alltså som bäst på tredje plats... 😉

Hmm? Conny och Göran åker ned på lördag.

Annika: du sken iaf lite sol på Göteborg när du var här och försåg oss med cykelbyxor... TACK!!

Silva: Inbrott i huset?? Det låter ju för j*vligt....men tur att du får två stora kärlekar ned till ön på lördag.... 🙂 Hmm....vad har du egentligen för premie på försäkringsbolaget du har....efter allt som har hänt...

Min kärlek står upp å ner på vard

Massa pepp till Dig, Annika (L)