Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningtjäna pengar på ultralöpning
You need to log in to create posts and topics.

ojojoj, vilket fullständigt gaaalet vad (H) tydligen finns det pengar i Ultralöpning ändå. 😉

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article8539810.ab

2 miljoner för att springa 3 maror på 24 timmar???
Det är ju inte ens en prestation!
Är det någon som ställer upp med pengarna?
kan tänka mej att till och med öka till 4 maror

Det kanske var det som var prestationen? Att hitta folk som är villiga att betala för det? 😉 Sen är det väl förutsättningarna som bestämmer ifall det är en prestation för just den personen. Nu när du avslöjade dig, är det väl ingen som skulle vara villig

Fortfarande får jag betala för att få springa och det gör jag gärna.
Jag reagerade på hur Aftonbladet skrev det, men vad kan man begära av dagstidningar journalister som mest skriver om fotboll.

Det ger placering omkring 50 i K-G s 24-timmars på Knorren.

Jan-Erik, hur menar du? Du ser till att börja med att det inte är sportbladet som skrivit det va? Det här är ingen artikel om sport utan en artikel om spel, ett vad två "kompisar" emellan.

För övrigt tycker jag det är imponerande av en person som inte är

Frågan är om han fick resorb innan eller efter?

Han hade ju redan sprungit halva sträckan förut. Nej, det var inte särskilt stor risk att han skulle förlora det vadet, och det visste han om. Springa bakis har jag gjort själv, det är inte så märkvärdigt, brukar kännas bättre efter ett tag.

Inte hade han sprungit halva sträckan innan? 3,5 mil som längst var det väl?

Med tanke på att de kallar 70 miles för "tre marathonlopp" så kanske de där 3,5 milen är 35 miles också?