Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 00:52Eller så är det så här:
"Griffin är visserligen vältränad, han brottas aktivt för sitt collagelag, men enligt utsago hade han aldrig sprungit mer än 22 miles, 35 kilometer, på en dag."
Eller så är det så här:
"Griffin är visserligen vältränad, han brottas aktivt för sitt collagelag, men enligt utsago hade han aldrig sprungit mer än 22 miles, 35 kilometer, på en dag."
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 07:07Stämmer, men fortfarande har han sprungit ganska långt förut. Som han säger själv, med ett dygn på sig var en skada det enda som kunde stoppa honom.
Stämmer, men fortfarande har han sprungit ganska långt förut. Som han säger själv, med ett dygn på sig var en skada det enda som kunde stoppa honom.
Quote from Jonny Persson on 11 February 2011, 07:55Han gör trots allt ett resultat som placerar honom på rätt betryggande plats från slutet i svenska 24-timmarslopp. Utan att vara löpare. Bakfull.
Han gör trots allt ett resultat som placerar honom på rätt betryggande plats från slutet i svenska 24-timmarslopp. Utan att vara löpare. Bakfull.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 07:59Ok, det kanske är jag som är knäpp.
Ok, det kanske är jag som är knäpp.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 08:03En förutsättning för att klara tre maror på 24 timmar är att man inte följer de råd som ges till löpare här på Funbeat.
En förutsättning för att klara tre maror på 24 timmar är att man inte följer de råd som ges till löpare här på Funbeat.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 08:04Men det är väl inte så många vältränade 21-åringar som deltar i 24-timmars? Jag inbillar mig att risken att stoppas av skador är betdyligt mindre på den sidan 30-årsgränsen.
Men det är väl inte så många vältränade 21-åringar som deltar i 24-timmars? Jag inbillar mig att risken att stoppas av skador är betdyligt mindre på den sidan 30-årsgränsen.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 08:04Vilka råd tänker du på Mikael?
Vilka råd tänker du på Mikael?
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 08:10De här: http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=74185
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 08:15Fast jag är lite skeptisk till bilden att han är så otränad. Hur många otränade amerikaner tror ni det är som någon gång har sprungit 35km på "en dag"? Förmodligen sprang han de 35km på raken och inte utspritt över ett dygn. Jag tror att han visste ganska
Fast jag är lite skeptisk till bilden att han är så otränad. Hur många otränade amerikaner tror ni det är som någon gång har sprungit 35km på "en dag"? Förmodligen sprang han de 35km på raken och inte utspritt över ett dygn. Jag tror att han visste ganska
Quote from Jonny Persson on 11 February 2011, 08:19Fredrik: Jag är rätt säker på att han hade en susning om vad han gav sig in på. Man kan trots allt promenera rätt långt på 24 timmar. 10 minuters rast per timma och sen promenera resten så kommer man 12 mil.
Fredrik: Jag är rätt säker på att han hade en susning om vad han gav sig in på. Man kan trots allt promenera rätt långt på 24 timmar. 10 minuters rast per timma och sen promenera resten så kommer man 12 mil.