Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 08:21Vi kan väl slå vad om ett par miljoner så att jag får testa :D.
Vi kan väl slå vad om ett par miljoner så att jag får testa :D.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 08:24Mikael! (t+)
Mikael! (t+)
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 08:25Påminner Fredrik om att det inte krävdes några miljoner för att locka honom till Rom. 😉
Påminner Fredrik om att det inte krävdes några miljoner för att locka honom till Rom. 😉
Quote from Jonny Persson on 11 February 2011, 08:27Påminner Fredrik om att han vill springa "Dödens runda" med mig.
Påminner Fredrik om att han vill springa "Dödens runda" med mig.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 08:31Ja ni ser, jag är lättlurad, så det är bara att lätta på lädret.
Ja ni ser, jag är lättlurad, så det är bara att lätta på lädret.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 08:32Dödens runda låter ju passande som långpass på söndag. 😉
Dödens runda låter ju passande som långpass på söndag. 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 14:12Mikael (t+)
Såsom trägen deltagare i långa lopp - > 50 24H eller längre så
hade jag inte satt emot.Klarar man 35K en dag så har man vissa förutsättningar.
Ett extra plus skall han ha för sin ungdom.
Äldre vet mer och skadar sig väldigt mycket mindre
Mikael (t+)
Såsom trägen deltagare i långa lopp - > 50 24H eller längre så
hade jag inte satt emot.
Klarar man 35K en dag så har man vissa förutsättningar.
Ett extra plus skall han ha för sin ungdom.
Äldre vet mer och skadar sig väldigt mycket mindre
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 17:58Fast - ett av vadets regler var att alla miles skulle löpas, promenad räknades inte.
Personligen tycker jag det är töntigt att det faktum att han var bakfull lyfts fram för att på något sätt stärka hans bravad. För att springa 11 mil på ett dygn är man
Fast - ett av vadets regler var att alla miles skulle löpas, promenad räknades inte.
Personligen tycker jag det är töntigt att det faktum att han var bakfull lyfts fram för att på något sätt stärka hans bravad. För att springa 11 mil på ett dygn är man
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 18:25Iofs är väl det där med bakis snudd på mental doping. Det betyder ju att man börjar med att springa i nått sorts töcken och när man så småningom piggnar till så har man redan gjort första maran och då är det inte så långt kvar.
Iofs är väl det där med bakis snudd på mental doping. Det betyder ju att man börjar med att springa i nått sorts töcken och när man så småningom piggnar till så har man redan gjort första maran och då är det inte så långt kvar.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 19:04Inte bara mental doping ...utan även typ alko-dopning. Han skulle naturligtvis fått "blåsa" innan han gav sig iväg vilket skulle ge positivt utslag som naturligtvis skulle innebära omedelbums diskvalification. Tillbaka till pokerbordet grabben.....!
Inte bara mental doping ...utan även typ alko-dopning. Han skulle naturligtvis fått "blåsa" innan han gav sig iväg vilket skulle ge positivt utslag som naturligtvis skulle innebära omedelbums diskvalification. Tillbaka till pokerbordet grabben.....!