Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 18:14Hejsan alla triathleter!
Jag funderar på att testa en halv ironman i Tjörn men skulle gärna vilja veta lite vad ni tycker om banan. Är banan "snäll" mot en eller är det en jobbig bana? Publik osv. Jag är tacksam för alla svar!
Hejsan alla triathleter!
Jag funderar på att testa en halv ironman i Tjörn men skulle gärna vilja veta lite vad ni tycker om banan. Är banan "snäll" mot en eller är det en jobbig bana? Publik osv. Jag är tacksam för alla svar!
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 18:46Banan är ganska trevlig inte så platt och tråkig, inte heller för kuperad och jobbig. Det var i och för sig lite tung löpt gyttja vid start, varvning och ur stigning vid sim momentet:-)
Banan är ganska trevlig inte så platt och tråkig, inte heller för kuperad och jobbig. Det var i och för sig lite tung löpt gyttja vid start, varvning och ur stigning vid sim momentet:-)
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 22:19Min upplevelse 2008 är mycket positiv, även om min sluttid kunde varit bättre...
Vi hade ju också extrem tur med vädret. 🙂
Fint arrangemang men simningen var ju lite dyig som sagt samt att det var en del brännmaneter i plurret, glad jag hade våtdräkt då
Min upplevelse 2008 är mycket positiv, även om min sluttid kunde varit bättre...
Vi hade ju också extrem tur med vädret. 🙂
Fint arrangemang men simningen var ju lite dyig som sagt samt att det var en del brännmaneter i plurret, glad jag hade våtdräkt då
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 22:48Jag funderar starkt på att köra denna i år. Bara att hoppas att träningen flyter på bra.
Jag funderar starkt på att köra denna i år. Bara att hoppas att träningen flyter på bra.
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 11:42Var det någon här som deltog i Mazda Stockholm Triathlon 2008?
Hörde att det var en mycket lyckad och inspererande bana!!
Var det någon här som deltog i Mazda Stockholm Triathlon 2008?
Hörde att det var en mycket lyckad och inspererande bana!!
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 22:11Hur ser cykelbanan ut? Är det mycket öppet förmodar att det kan blåsa en del där. Några tips från er som har tävlat innan?
Hur ser cykelbanan ut? Är det mycket öppet förmodar att det kan blåsa en del där. Några tips från er som har tävlat innan?
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 10:04det vår två lite mindre stigningar på varvet. sen var det en raka med ganska go motvind. Men i år ska sträckan gå annorlunda har jag hört.
det vår två lite mindre stigningar på varvet. sen var det en raka med ganska go motvind. Men i år ska sträckan gå annorlunda har jag hört.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 22:16Någon som vet när sista anmälningsdatum är? har letet på deras sida men inte hittat något.
Någon som vet när sista anmälningsdatum är? har letet på deras sida men inte hittat något.
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 06:58Sista anmälningsdag är Onsdag 19/8.
Sista anmälningsdag är Onsdag 19/8.