Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 09:54Aktuellt väder på Tjörn för den som är intresserad:
http://www.elji.se/tjornvader/index.html
Aktuellt väder på Tjörn för den som är intresserad:
http://www.elji.se/tjornvader/index.html
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 13:03det verkar som det kommer att blåsa mycket. Sitter har helt förkyld, men det är kan man säger sista tri för säsong ! väldigt sugen....
hmm
det verkar som det kommer att blåsa mycket. Sitter har helt förkyld, men det är kan man säger sista tri för säsong ! väldigt sugen....
hmm
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 15:13Vädret på lördag Skärhamn uppdaterat 14:34 (SMHI 090827)
Sydväst, 14-17 m/s regnskurar. Dygnets högsta vindhastighet 20 m/s.
Vädret på lördag Skärhamn uppdaterat 14:34 (SMHI 090827)
Sydväst, 14-17 m/s regnskurar. Dygnets högsta vindhastighet 20 m/s.
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 15:22Är det en öppen bana för vinden?
Är det en öppen bana för vinden?
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 15:37Ganska så - det är ju lite skärgård där men det är ändå hyfsat öppet vatten i nord-sydlig riktning. Banan går mitt i sundet utanför Kaninholmarna. Jag mailade och frågade, och fick följande svar: "Vid starka vindar blir det en 400m bana 3 varv. De 400m li
Ganska så - det är ju lite skärgård där men det är ändå hyfsat öppet vatten i nord-sydlig riktning. Banan går mitt i sundet utanför Kaninholmarna. Jag mailade och frågade, och fick följande svar: "Vid starka vindar blir det en 400m bana 3 varv. De 400m li
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 16:24Ok, jag hoppas att det blir nån simning. Hellre de kortar ner simningen än att man löper 5 km innan cyklingen.
Ok, jag hoppas att det blir nån simning. Hellre de kortar ner simningen än att man löper 5 km innan cyklingen.
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 09:02Vädret verkar ju ta sig! Lite blåst blir det ju, men hyfsad chans att slippa regn.
Vädret verkar ju ta sig! Lite blåst blir det ju, men hyfsad chans att slippa regn.
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 09:15Hur funkar det med sportdryck under cyklingen?
Ska man ha med sig allt eget eller langar de flaskor under tiden!?
/P
Hur funkar det med sportdryck under cyklingen?
Ska man ha med sig allt eget eller langar de flaskor under tiden!?
/P
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 09:32Svar två från Lotta på Tjörn:
"Vi har varit ute och provsimmat i 11 sm och det går. Första 400 m ligger skyddat där går inte så mycket vår. En timme före start bestämmer huvuddomaren."
Vilket alltså betyder att om väderprognosen, som just nu talar om SV
Svar två från Lotta på Tjörn:
"Vi har varit ute och provsimmat i 11 sm och det går. Första 400 m ligger skyddat där går inte så mycket vår. En timme före start bestämmer huvuddomaren."
Vilket alltså betyder att om väderprognosen, som just nu talar om SV
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 09:45Jag hoppas verkligen att det blir simning. Tappar ju lite av charmen om det blir löpning, cykling och löpning. Bara det inte blåser för mycket under cyklingen 🙂
Jag hoppas verkligen att det blir simning. Tappar ju lite av charmen om det blir löpning, cykling och löpning. Bara det inte blåser för mycket under cyklingen 🙂