Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 11:47Är det ngn som vet starttider? Hemsidan har inte avslöjat det för mig, och Lotta har inte svarat på mail ännu...
Är det ngn som vet starttider? Hemsidan har inte avslöjat det för mig, och Lotta har inte svarat på mail ännu...
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 10:45Nu fick jag svar:
"Starten på lördagen är kl 09.00 start på söndagen Duathlon 9.30 Sprint 11.00."
Nu fick jag svar:
"Starten på lördagen är kl 09.00 start på söndagen Duathlon 9.30 Sprint 11.00."
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 21:12jag letade efter result från förre året (motion klass) finns det nån som som har hittade nåt sånt?
jag letade efter result från förre året (motion klass) finns det nån som som har hittade nåt sånt?
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 21:20opps , nu minns jag att www.svensktriathlon.org har alla resultat...
ja, nu ska jag anmäla mig, verkar väldigt fint och motion klass säkert mysigt.
opps , nu minns jag att http://www.svensktriathlon.org har alla resultat...
ja, nu ska jag anmäla mig, verkar väldigt fint och motion klass säkert mysigt.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 08:45Kan bli roliga förhållanden på lördag - prognosen just nu pekar på sydsydvästliga vindar om 11 m/s och kanske nåt lite regn. Finns det risk för modifiering av simningen om det är för mycket vind?
Kan bli roliga förhållanden på lördag - prognosen just nu pekar på sydsydvästliga vindar om 11 m/s och kanske nåt lite regn. Finns det risk för modifiering av simningen om det är för mycket vind?
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 09:38mmm... 6 h i regn och kantvind...
mmm... 6 h i regn och kantvind...
Quote from ellen olsson on 24 August 2009, 09:50Du får köra snabbare så att pinan blir kortare. Inga fikastopp!
Du får köra snabbare så att pinan blir kortare. Inga fikastopp!
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 10:00Snabbare än så får du cykla Per. Lite regn på löpningen är ju bara skönt.
Ngn med erfarenhet som vet när de drar gränsen för simningen om det är dåligt väder?
Snabbare än så får du cykla Per. Lite regn på löpningen är ju bara skönt.
Ngn med erfarenhet som vet när de drar gränsen för simningen om det är dåligt väder?
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 10:08Jag cyklar med HCK, vi kan inte cykla mer än 2 h utan fikastopp!
Nån som kan ett bra kafé längs banan?
Jag cyklar med HCK, vi kan inte cykla mer än 2 h utan fikastopp!
Nån som kan ett bra kafé längs banan?
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 10:10Banan är ju kort, 87km. 43.5km/h i snitt ska du väl klara med din plast-cykel, så kan du fika i växlingsområdet.
Banan är ju kort, 87km. 43.5km/h i snitt ska du väl klara med din plast-cykel, så kan du fika i växlingsområdet.