Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 09:47yr.no säger ju dessutom 9m/s från kl 8 och sedan mojnande.
yr.no säger ju dessutom 9m/s från kl 8 och sedan mojnande.
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 10:09I princip hoppas jag på riktigt skitväder; ity då viker alla svaga pannben ner sig. Speciellt under cykeldelen får det gärna blåsa småjävlar. Fast inte så illa att grenar måste ställas in såklart.
I princip hoppas jag på riktigt skitväder; ity då viker alla svaga pannben ner sig. Speciellt under cykeldelen får det gärna blåsa småjävlar. Fast inte så illa att grenar måste ställas in såklart.
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 20:25Angående halvdistans Lördag.
Nån som vet om de langas hela flaskor på cyklingen, eller är det påfyllning av egna som gäller. Nån som körde 2008 kanske vet?!
Alltid skönt att ha en egen på plats i cykeln, men också praktiskt att ha ena stället ledigt om
Angående halvdistans Lördag.
Nån som vet om de langas hela flaskor på cyklingen, eller är det påfyllning av egna som gäller. Nån som körde 2008 kanske vet?!
Alltid skönt att ha en egen på plats i cykeln, men också praktiskt att ha ena stället ledigt om
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 21:16frågade samma sak här men det ända folk verkar vara intresserade av är vädret! Det är ju det ända man inte kan påverka själv...
frågade samma sak här men det ända folk verkar vara intresserade av är vädret! Det är ju det ända man inte kan påverka själv...
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 21:17Varför tänker du så mkt på rumpor Per? Orolig för att få den kickad imorrn? 😉
Varför tänker du så mkt på rumpor Per? Orolig för att få den kickad imorrn? 😉
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 21:25Lycka till i morn allihop - jag kan tyvärr inte komma och heja.
Per: Glöm för guds skulle inte fikastoppet - det gäller att alltid, i ur och skur, vått och torrt, att försvara klubbens heder och färger!
Lycka till i morn allihop - jag kan tyvärr inte komma och heja.
Per: Glöm för guds skulle inte fikastoppet - det gäller att alltid, i ur och skur, vått och torrt, att försvara klubbens heder och färger!
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 14:05Hoppas vädret är lite bättre idag. Tyvärr var man tvungen att korta ner simningen igår, ett bra beslut enligt mig. Hellre kortare simning än 5 km löpning. Är det nån som vet om man kan hitta listan på de utlottade priserna?
Hoppas vädret är lite bättre idag. Tyvärr var man tvungen att korta ner simningen igår, ett bra beslut enligt mig. Hellre kortare simning än 5 km löpning. Är det nån som vet om man kan hitta listan på de utlottade priserna?
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 17:14Körde sprinten idag, och det blåste en hel del i dag med.
Ang. utlottade priser så kom de som hade hand om de och tittade på nummerlapparna, när man gått i mål. Så jag fick priset innan jag ens hade hunnit fram till bananerna och jordgubbarna!
Körde sprinten idag, och det blåste en hel del i dag med.
Ang. utlottade priser så kom de som hade hand om de och tittade på nummerlapparna, när man gått i mål. Så jag fick priset innan jag ens hade hunnit fram till bananerna och jordgubbarna!
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 17:23Körde i Lördags och kan bara säga att det var ett otroligt bra arr!!!
Verkar som om hela Tjörn gått man ur huse för att se till att man trivdes! Ordentligt med uppbacking, stor fruktbuffé å allt för ynka 600 spänn!!
Ändå mindre bra var avsaknaden av dus
Körde i Lördags och kan bara säga att det var ett otroligt bra arr!!!
Verkar som om hela Tjörn gått man ur huse för att se till att man trivdes! Ordentligt med uppbacking, stor fruktbuffé å allt för ynka 600 spänn!!
Ändå mindre bra var avsaknaden av dus
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 20:59Är det nån som vet varft man kan se foton från tävlingen? Nån klubb som har tagit foton? Tyckte man såg en del fotografer men har inte sett några nya bilder på hemsidan.
Är det nån som vet varft man kan se foton från tävlingen? Nån klubb som har tagit foton? Tyckte man såg en del fotografer men har inte sett några nya bilder på hemsidan.