Quote from Guest on 5 April 2009, 22:31Jag tänker inte anmäla oss som lag om jag inte får in pengarna innan!
En (1st) betalande än så länge!Kom igen! 🙂
Jag tänker inte anmäla oss som lag om jag inte får in pengarna innan!
En (1st) betalande än så länge!
Kom igen! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 22:41Vilka oss?
Vilka oss?
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 22:541 tjejer, David.
2 de som detta rör, vet vem de är.
1 tjejer, David.
2 de som detta rör, vet vem de är.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 23:46http://www.youtube.com/watch?v=66fULfwb2X4
Så fel kan det bli när man särskriver ^^
Lyssna speciellt noga vid tiden 4:40.;D
Så fel kan det bli när man särskriver ^^
Lyssna speciellt noga vid tiden 4:40.
;D
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 23:57Om du refererad till "Vår ruset" så är inte det mitt förbaskade påhitt *irriterar mig också på det.....*
Ska kolla din länk.
Om du refererad till "Vår ruset" så är inte det mitt förbaskade påhitt *irriterar mig också på det.....*
Ska kolla din länk.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 06:57haha, där ser man.
Det gör dock inte filmen mindre rolig, enjoy. 🙂
haha, där ser man.
Det gör dock inte filmen mindre rolig, enjoy. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 11:12I skrivande stund har jag bara fått in 3/5 betalningar.... och det är bara Denize som går att identifiera.
Vill ni 2 som har betalat PM:a mig om hur ni öronmärkt betalningen så att jag vet vems pengar det är?
I skrivande stund har jag bara fått in 3/5 betalningar.... och det är bara Denize som går att identifiera.
Vill ni 2 som har betalat PM:a mig om hur ni öronmärkt betalningen så att jag vet vems pengar det är?
Quote from Tobias Barkman on 6 April 2009, 15:28Hej Maria!
Har återvänt till civilisationen (läs: till min bankdosa) och i skrivande stund alldeles precis nyss fört över (öronmärkta) pengar till dig. Hoppas du fick mitt förra meddelande så du vet varför det dröjde ett par dagar!
/Ida
Hej Maria!
Har återvänt till civilisationen (läs: till min bankdosa) och i skrivande stund alldeles precis nyss fört över (öronmärkta) pengar till dig. Hoppas du fick mitt förra meddelande så du vet varför det dröjde ett par dagar!
/Ida
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 15:54Tack, Ida. Allt är i sin ordning!
Nu har allt löst sig. Tänk vad en cykelrunda kan göra *s*
Ikväll anmäler jag oss, tjejer!!!!!! YIHAAAA 😀
Tack, Ida. Allt är i sin ordning!
Nu har allt löst sig. Tänk vad en cykelrunda kan göra *s*
Ikväll anmäler jag oss, tjejer!!!!!! YIHAAAA 😀
Quote from Bjarne Lewin on 6 April 2009, 16:24Så då är där inga frågetecken längre 🙂
Jo, det är så med motion! Allt känns bättre efteråt (H:)
Så då är där inga frågetecken längre 🙂
Jo, det är så med motion! Allt känns bättre efteråt (H:)