Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 22:00jag kan ju komma över till dig o prova den, ska ju få massage oxå 😉
jag kan ju komma över till dig o prova den, ska ju få massage oxå 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 22:01*sneglar på klockan* eh.....ikväll?
*sneglar på klockan* eh.....ikväll?
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 22:02(#) nej ska lägga mig nu ska ju upp tidigt imorgon bitti (t-)
(#) nej ska lägga mig nu ska ju upp tidigt imorgon bitti (t-)
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 22:06OK *pustar ut* 😉
Vad säger du om torsdag........känna oss för lite......jogging, alltså?
OK *pustar ut* 😉
Vad säger du om torsdag........känna oss för lite......jogging, alltså?
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 22:10De kan jag nog säg e tyvärr helt uteslutet, jag kommer inte kunna springa på ett bra tag på mitt ben. Säkert inte på några dagar i alla fall.
De kan jag nog säg e tyvärr helt uteslutet, jag kommer inte kunna springa på ett bra tag på mitt ben. Säkert inte på några dagar i alla fall.
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 22:37aj 17.....är det SÅ illa?
aj 17.....är det SÅ illa?
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 09:31Jag står i målområdet och hejar när ni kommer ångandes.....
Jag står i målområdet och hejar när ni kommer ångandes.....
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 09:43vilket mög, Annette (#) ...... vet du hur du ska komma till rätta med det?
Det låter toppen, Tina, det är ju bara 1½ år sedan vi sågs sist 🙂
vilket mög, Annette (#) ...... vet du hur du ska komma till rätta med det?
Det låter toppen, Tina, det är ju bara 1½ år sedan vi sågs sist 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 8 April 2009, 10:02Det skulle vara jätteroligt att träffa dig med Tina (H:)
Det skulle vara jätteroligt att träffa dig med Tina (H:)
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 10:17Ja, verkligen. Massera meddetsamma med aloevera heat-lotion o har nu nyligen lagt på stödförband. De känns lite bättre men vet inte riktigt vad mer jag ska göra mer än att jag inte får springa nu.
Ja, verkligen. Massera meddetsamma med aloevera heat-lotion o har nu nyligen lagt på stödförband. De känns lite bättre men vet inte riktigt vad mer jag ska göra mer än att jag inte får springa nu.