Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 23:39Då var vi anmälda!
Jag måste be om ursäkt - vi skulle ju ha ett gruppnamn också och jag orkade inte sitta och tänka halva natten.
"Funbeat-rusers". Det blev inget bättre i år.
Men låt oss springa bättre än vi låter 😉
Då var vi anmälda!
Jag måste be om ursäkt - vi skulle ju ha ett gruppnamn också och jag orkade inte sitta och tänka halva natten.
"Funbeat-rusers". Det blev inget bättre i år.
Men låt oss springa bättre än vi låter 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 00:36Ja Maria så förstår jag att du haft det jäktigt med pengar som ska in etc å anmälning typ.....?!
Namnet suger::??!!.....Jag har tio bättre som tex..: Beautiful five flyers.....eller om du vill connecta: Gordigius fun Runners....heter det gordigius???!???.
Ja Maria så förstår jag att du haft det jäktigt med pengar som ska in etc å anmälning typ.....?!
Namnet suger::??!!.....Jag har tio bättre som tex..: Beautiful five flyers.....eller om du vill connecta: Gordigius fun Runners....heter det gordigius???!???.
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 10:52Var de namnen bättre????
Vi är 6 i laget och nej,
det stavas inte så 😀
Var de namnen bättre????
Vi är 6 i laget och nej,
det stavas inte så 😀
Quote from Bjarne Lewin on 7 April 2009, 11:31Det duger Maria! Jag tycker att det är jättebra att du har tagit tag i detta så att vi verkligen får springa vårruset i Malmö för funbeat!
Ska vi köra med funbeat tröjor 🙂
Tänk vad häftigt alla oss samlade med funbeat tröjor. Jag har två så i värsta f
Det duger Maria! Jag tycker att det är jättebra att du har tagit tag i detta så att vi verkligen får springa vårruset i Malmö för funbeat!
Ska vi köra med funbeat tröjor 🙂
Tänk vad häftigt alla oss samlade med funbeat tröjor. Jag har två så i värsta f
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 11:43Maria! Jag tycker det låter alldeles utmärkt med det namnet (t+) Visar ju oss på många olika sätt...
Jag är också väldigt tacksam för att du styr upp det hela (L)
När det gäller tröjor, så va de väl beställt eller hur blev det?
Maria! Jag tycker det låter alldeles utmärkt med det namnet (t+) Visar ju oss på många olika sätt...
Jag är också väldigt tacksam för att du styr upp det hela (L)
När det gäller tröjor, så va de väl beställt eller hur blev det?
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 18:21Hoppas att de andra 3 också tycker att det duger då.....
Shit, Annette - jag glömde din tröja!!!!! (#)
Det var bara du som ville ha men det glömde jag helt bort.......ska jag kolla om jag kan efterbeställa?????Jag har också 2 Funbeat-tröjor. M tror jag
Hoppas att de andra 3 också tycker att det duger då.....
Shit, Annette - jag glömde din tröja!!!!! (#)
Det var bara du som ville ha men det glömde jag helt bort.......ska jag kolla om jag kan efterbeställa?????
Jag har också 2 Funbeat-tröjor. M tror jag
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 19:17Ska vi inte alla ha, så kanske jag kan fixa nån funbeat-tröja men hade ju varit kul om vi hade haft likadana?
Ska vi inte alla ha, så kanske jag kan fixa nån funbeat-tröja men hade ju varit kul om vi hade haft likadana?
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 20:11Du kan låna av mig!
Du kan låna av mig!
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 21:42Tackar Maria, får fundera på det hade ju vart kul o ha en egen oxå
Tackar Maria, får fundera på det hade ju vart kul o ha en egen oxå
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 21:48haha förlåt....menar inte att pracka på dig min gamla tröja (L) ...... fast jag har nog inte ens använt den/dem......jo den ena, en gång.
haha förlåt....menar inte att pracka på dig min gamla tröja (L) ...... fast jag har nog inte ens använt den/dem......jo den ena, en gång.