Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTjejer! Vår ruset, Malmö!
You need to log in to create posts and topics.

Hur besviken blir man inte när andra förkylningen på 6 veckor sabbar en hel veckas löpning?! Jag som precis konstaterat att det funkade bra att springa efter operationen....illa!

Vad är det som har hänt med ditt ben Annette?

Jag äger inte heller någon f

Även om inte tråden gäller mig måste jag få inflika att jag får sååå sköna vibbar när ni pratar om Vårruset i Malmö! Jag sprang nämligen mitt livs första lopp där (även om banan säkert inte är den samma som då).
Min mamma hade då sen en tid tillbaka börj

Annette, utan att ge några pikar om ålder och så där, kan vi ha vårt första fall av... gummvad!? 😉
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=327163

Peter, jag tar absolut inte illa upp. Jag är stolt över min ålder och att jag klarat av de jag gjort senaste tiden, men ja, kan nog vara det (t-)

Undrar om inte du å jag får hoppa in å täcka upp för Annette Peter??!!??...Gummvader akut i ryggsäcken låter inge vidare..?!?!.så jag får väl leta fram bastkjolen å peruken igen..??!?...Tror att jag satsar på Limefrukter i år ref senaste skönhetsidealen..

Det var tråkit att höra om din vad Anette, men det är väl inte värre att du kan promenera runt! Och så får du ju såklart fika med oss 🙂

Ida! Jag har ett herrlinne med funbeat logga du kan få låna, men jag tar hem det direkt och tvättar det själv 🙂

F

Tjejer: Jag lovar, deltaga ska jag om jag så måste krypa i mål (hv)
Men givetvis satsar jag på att få så bra tid det bara är möjligt. Ska ju på lördagen sen springa en mil ihop med företaget.
Egentligen skulle jag deltagit i mitt livs första lopp nästa lö

Tråkigt att höra Annette, skador är ju aldrig kul och speciellt inte när det timar som det gjort för dig nu. Hoppas att det blir så bra att du kan springa iallafall!

För övrigt skulle jag lätt kunna springa i herr-linne, genomför nämligen de flesta av mi

Tack för all pepp, det värmer!

Då tar jag med mig det 🙂

Hoppas att dina vader läker snabbt Anette