Quote from Bjarne Lewin on 24 April 2009, 11:36Så tråkit Anette! Hoppas att vaden blir bra snart! Inte kollar vårruset om vi är fem eller sex... Vi har ju betalat allihopa, vi har våra nummerlappar och tidtagningen sköter vi själva 🙂
Fast du kan kanske gå i stället för att jogga!
Så tråkit Anette! Hoppas att vaden blir bra snart! Inte kollar vårruset om vi är fem eller sex... Vi har ju betalat allihopa, vi har våra nummerlappar och tidtagningen sköter vi själva 🙂
Fast du kan kanske gå i stället för att jogga!
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 12:50Tack Evely! Ja de e otroligt jobbigt. Men måste ta en ordentlig funderare på om jag ska delta ändå o kanske gå hela vägen eller känna på vaden inför lördagens millopp i Helsingborg.
Tack Evely! Ja de e otroligt jobbigt. Men måste ta en ordentlig funderare på om jag ska delta ändå o kanske gå hela vägen eller känna på vaden inför lördagens millopp i Helsingborg.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 07:40Jag har beställt 67 st startbevis och DE har inte kommit ännu.
Nervös oh nej.... det är ju bara till 67 andra tjejer.....
Jag har beställt 67 st startbevis och DE har inte kommit ännu.
Nervös oh nej.... det är ju bara till 67 andra tjejer.....
Quote from Tobias Barkman on 3 May 2009, 17:58Nu smäller det snart =)
Tänkte höra om vi ska ses innan loppet imorgon eller hur ni har tänkt?
Nu smäller det snart =)
Tänkte höra om vi ska ses innan loppet imorgon eller hur ni har tänkt?
Quote from Bjarne Lewin on 3 May 2009, 19:22Jag föreslår att vi träffas 18.00. Frågan är bara var! Förra året var det ngn som sa att vi skulle träffas vid bajamajorna. Det var inte ngt bra förslag. Där fanns ju bajamajor överallt...
Var ska vi träffas??
Jag föreslår att vi träffas 18.00. Frågan är bara var! Förra året var det ngn som sa att vi skulle träffas vid bajamajorna. Det var inte ngt bra förslag. Där fanns ju bajamajor överallt...
Var ska vi träffas??
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 19:31Jag vet inte ens var det är någonstans, kommer körande från jobb i landskrona, så vet inte riktigt var jag ska ta vägen.
Är det start kl 18.30? Det är väl uppvärmning odyl först?
Får hoppas jag får tag i små säkerthetsnålar under dagen imorgon, har varit
Jag vet inte ens var det är någonstans, kommer körande från jobb i landskrona, så vet inte riktigt var jag ska ta vägen.
Är det start kl 18.30? Det är väl uppvärmning odyl först?
Får hoppas jag får tag i små säkerthetsnålar under dagen imorgon, har varit
Quote from Bjarne Lewin on 3 May 2009, 19:34Då kanske 18.00 är lite sent... någon som tycker något????
Då kanske 18.00 är lite sent... någon som tycker något????
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 19:47Det tycker jag absolut om ni hinner?
Loppet startar ju 18.30.
Underhållningen från scenen startar en timme tidigare. Jag är iaf på plats då.....
ska kolla kartan.
Återkommer efter middagen 🙂
Det tycker jag absolut om ni hinner?
Loppet startar ju 18.30.
Underhållningen från scenen startar en timme tidigare. Jag är iaf på plats då.....
ska kolla kartan.
Återkommer efter middagen 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 20:02Maria jag kör, så om du vill kan du åka med mig hem?
Maria jag kör, så om du vill kan du åka med mig hem?
Quote from Tobias Barkman on 3 May 2009, 20:15Klockan sex passar mig bra, men jag är väldigt flexibel; eftersom jag bor i Malmö och slutar skolan ganska tidigt imorgon så har jag inga problem med tid eller plats (dock kan jag inte området där borta så bra att jag kan rekommendera en bra träff-punkt t
Klockan sex passar mig bra, men jag är väldigt flexibel; eftersom jag bor i Malmö och slutar skolan ganska tidigt imorgon så har jag inga problem med tid eller plats (dock kan jag inte området där borta så bra att jag kan rekommendera en bra träff-punkt t