Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 16:21Är det verkligen så? Man får ju upp en lista med alla träningstyper. Visst, det står "välj i första hand någon av de översta grupperna i listan" men det betyder väl just det.
Är det verkligen så? Man får ju upp en lista med alla träningstyper. Visst, det står "välj i första hand någon av de översta grupperna i listan" men det betyder väl just det.
Quote from Lotta Lindström on 14 March 2008, 16:23Du välja vilken typ av träningsform du vill men tävlingen hamnar alltid i någon av de 5 grupperna.
Du välja vilken typ av träningsform du vill men tävlingen hamnar alltid i någon av de 5 grupperna.
Quote from Lena Bjerlöw on 14 March 2008, 16:28Det är väl inte riktigt sant ändå? Kolla fliken tävlingar vad det finns många olika. Själv har jag lagt in och deltagit i triathlon, som ligger i triathlongruppen...
Det är väl inte riktigt sant ändå? Kolla fliken tävlingar vad det finns många olika. Själv har jag lagt in och deltagit i triathlon, som ligger i triathlongruppen...
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 16:28Bah! Tja då är man ju rökt. (Edit: svarade jag på Saras inlägg)
Bah! Tja då är man ju rökt. (Edit: svarade jag på Saras inlägg)
Quote from Lotta Lindström on 14 March 2008, 16:32Då har jag fattat fel. Ber om ursäkt.
Då har jag fattat fel. Ber om ursäkt.
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 02:41Tja, jag ser rätt många gå på "löptävlingar" 😉
Däremot är det strängt förbjudet att springa i gångtävlingar ... hm ... så en del sk löpare kanske är intresserade av en gångtävling?
Eller nått ... på det hela taget tycker jag gränsdragningen är knepig oc
Tja, jag ser rätt många gå på "löptävlingar" 😉
Däremot är det strängt förbjudet att springa i gångtävlingar ... hm ... så en del sk löpare kanske är intresserade av en gångtävling?
Eller nått ... på det hela taget tycker jag gränsdragningen är knepig oc
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 22:12Såvitt jag kan se finns det ingen Gång-grupp att lägga in gång-tävlingar i, i den listan. Och eftersom det finns gångare som tar sej fram fortare än vissa löpare, passar väl tävlingen någorlunda bra där. Bättre än i gruppen simning i alla fall 😉
Såvitt jag kan se finns det ingen Gång-grupp att lägga in gång-tävlingar i, i den listan. Och eftersom det finns gångare som tar sej fram fortare än vissa löpare, passar väl tävlingen någorlunda bra där. Bättre än i gruppen simning i alla fall 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 10:41Det finns gruppen GPS, som står för "Gång, Promenader, Stavgång", men vet man inte det så "ser" man den nog inte heller, och en renodlad gång-grupp finns vad jag vet inte, det är inte så mkt aktivitet i GPS heller f n.
Det finns gruppen GPS, som står för "Gång, Promenader, Stavgång", men vet man inte det så "ser" man den nog inte heller, och en renodlad gång-grupp finns vad jag vet inte, det är inte så mkt aktivitet i GPS heller f n.
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 10:43Bra inlägg där.
Jösses.
Visste inte att det skulle bli en tråd av min bokning...
Men men.
Jag frågade faktiskt Olle först.
Så jodå, det ska vara på löpning, Christer.
Och promenad?
Nja.
Jag tänkte mig en ros i år...
Och då är det minsann inte promenad vi
Bra inlägg där.
Jösses.
Visste inte att det skulle bli en tråd av min bokning...
Men men.
Jag frågade faktiskt Olle först.
Så jodå, det ska vara på löpning, Christer.
Och promenad?
Nja.
Jag tänkte mig en ros i år...
Och då är det minsann inte promenad vi
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2008, 10:58Håller inte med. Bara för att Olle tycker det är det inte det enda rätta! Gång är inte Löpning - oavsett hur fort man går!
Håller inte med. Bara för att Olle tycker det är det inte det enda rätta! Gång är inte Löpning - oavsett hur fort man går!