Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 11:07Fast om man frågar sidans administratör tycker jag man ska kunna känna sig nöjd. Såklart alla har åsikter men Pia va faktiskt DUKTIG och frågade Olle först. Hur många gör det?!?
Fast om man frågar sidans administratör tycker jag man ska kunna känna sig nöjd. Såklart alla har åsikter men Pia va faktiskt DUKTIG och frågade Olle först. Hur många gör det?!?
Quote from Fredric Lagerström on 17 March 2008, 11:09Christer:
Nä, löpning är inte gång men det gör väl inget om det ligger i denna gruppen. Markera den som ointressant om du vill. Jösses.
Christer:
Nä, löpning är inte gång men det gör väl inget om det ligger i denna gruppen. Markera den som ointressant om du vill. Jösses.
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 11:11Skön inställning Aadu!
Skön inställning Aadu!
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 11:14(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 11:17Så hur ska man göra om man vill lägga in en gångtävling då? (Jag är ny och vill lära mej lägga in tävlingar)
Jag har gått med i gruppen GPS men den kan ändå inte väljas om man vill lägga in tävlingar.
Efter lite mer letande hittade jag den extremt välanv
Så hur ska man göra om man vill lägga in en gångtävling då? (Jag är ny och vill lära mej lägga in tävlingar)
Jag har gått med i gruppen GPS men den kan ändå inte väljas om man vill lägga in tävlingar.
Efter lite mer letande hittade jag den extremt välanv
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 11:24Mejla Olle? GPS vore förmodligen ett ypperligt ställe för just tävlingen Tjejgåing som väl till en del vänder sig till alla powerwalkare så att de ska få upp ögonen för att Gång finns?
Anna som startade gruppen har f n tagit barnledigt på obestämd tid.
Mejla Olle? GPS vore förmodligen ett ypperligt ställe för just tävlingen Tjejgåing som väl till en del vänder sig till alla powerwalkare så att de ska få upp ögonen för att Gång finns?
Anna som startade gruppen har f n tagit barnledigt på obestämd tid.
Quote from Urban Nilsson on 17 March 2008, 11:34Jag såg gång-wm för några år sedan. Då gick de i 4:30-tempo. Det är som löpning för mig.
Jag såg gång-wm för några år sedan. Då gick de i 4:30-tempo. Det är som löpning för mig.
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 11:37Jo i mitt nummer av RW skrev en gångare mer eller mindre att löparnas beröringsskräck relativt gång är rätt fascinerande. 🙂
Jo i mitt nummer av RW skrev en gångare mer eller mindre att löparnas beröringsskräck relativt gång är rätt fascinerande. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 11:48Jag har funderat på att skaffa ett par stavar, hänga på mej en ryggsäck och ge mej ut i skogen som multisportarna gör. Men på TV så växlar dom mellan gång och löpning, beroende på terräng och hur trötta de är. Blir det gång eller löpning då, tro? Det kan
Jag har funderat på att skaffa ett par stavar, hänga på mej en ryggsäck och ge mej ut i skogen som multisportarna gör. Men på TV så växlar dom mellan gång och löpning, beroende på terräng och hur trötta de är. Blir det gång eller löpning då, tro? Det kan
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2008, 12:13Aadu: "Nä, löpning är inte gång men det gör väl inget om det ligger i denna gruppen. Markera den som ointressant om du vill. Jösses. "
Jamenvisst! Varför finns det rubriker - räcker det inte med en grupp - Idrott - så kan vi lägga alla tävlingar o disku
Aadu: "Nä, löpning är inte gång men det gör väl inget om det ligger i denna gruppen. Markera den som ointressant om du vill. Jösses. "
Jamenvisst! Varför finns det rubriker - räcker det inte med en grupp - Idrott - så kan vi lägga alla tävlingar o disku