Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 12:13eller kanske bara göra en grupp som heter tävlingar och lopp
eller kanske bara göra en grupp som heter tävlingar och lopp
Quote from Fredric Lagerström on 17 March 2008, 12:21*gör honneur* 🙂
*gör honneur* 🙂
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2008, 12:23Vadå?
Vadå?
Quote from Fredric Lagerström on 17 March 2008, 12:26Jo gör en honnör, lite med glimten i ögat.
Du var ju Ordningsman osv.
Jo gör en honnör, lite med glimten i ögat.
Du var ju Ordningsman osv.
Quote from Elias Engqvist on 17 March 2008, 12:27Aha, jag förstod inte utrikiska uppenbarligen 🙂
(V)
Aha, jag förstod inte utrikiska uppenbarligen 🙂
(V)
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 17:06Om man springer Lidingöloppet och går i Abborbacken och trots det registrerar hela sträckan som löpning, kommer forumpolisen då? Och hur gör man om man springer ett ultralopp och går delar av sträckan - blippar på klockan för att hålla rätt på löpning/ gå
Om man springer Lidingöloppet och går i Abborbacken och trots det registrerar hela sträckan som löpning, kommer forumpolisen då? Och hur gör man om man springer ett ultralopp och går delar av sträckan - blippar på klockan för att hålla rätt på löpning/ gå
Quote from Elias Engqvist on 23 March 2008, 18:50Nu är du väl lite larvig. Den här övningen hette ju GÅING - det är väl lite en annan sak. F.ö. är det inte så noga för mig jag bara påpekade att det kanske fanns nåt bättre ställe än löpning att lägga upp gångtävlingar på!
Nu är du väl lite larvig. Den här övningen hette ju GÅING - det är väl lite en annan sak. F.ö. är det inte så noga för mig jag bara påpekade att det kanske fanns nåt bättre ställe än löpning att lägga upp gångtävlingar på!
Quote from Jan Lundquist on 23 March 2008, 19:10Jag är ju ingen löpare så när jag "sprang" tjejlidingö 2006 gick jag i alla uppförsbackar, det går fortare för mig än att springa och spar ju energi och så sprang jag utför. Då reggade jag löpning (H) Det tog mig 70 minuter..
Jag är ju ingen löpare så när jag "sprang" tjejlidingö 2006 gick jag i alla uppförsbackar, det går fortare för mig än att springa och spar ju energi och så sprang jag utför. Då reggade jag löpning (H) Det tog mig 70 minuter..
Quote from Elias Engqvist on 23 March 2008, 19:25Jag har också gått nån bit på nån löpartävling - tycker de är helt ok. Springer man på en gångtävling blir man diskad!
Jag har också gått nån bit på nån löpartävling - tycker de är helt ok. Springer man på en gångtävling blir man diskad!
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 20:04Christer: Ja usch vad jag är larvig! (H)
Skoja ju bara - jag struntar fullständigt i frågan egentligen.... 🙂
Flåt!!!!
Christer: Ja usch vad jag är larvig! (H)
Skoja ju bara - jag struntar fullständigt i frågan egentligen.... 🙂
Flåt!!!!