Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 21:52Man ser oftast bara det man tittar efter, men det finns faktiskt som sagts tidigare damer, tjejer, kvinnor och några fruntimmer av alla sorter och storlekar 🙂
Inte alla springer f ö, en del joggar och njuter av naturen. Somliga går. En del alternerar m
Man ser oftast bara det man tittar efter, men det finns faktiskt som sagts tidigare damer, tjejer, kvinnor och några fruntimmer av alla sorter och storlekar 🙂
Inte alla springer f ö, en del joggar och njuter av naturen. Somliga går. En del alternerar m
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 21:52Jag är på! Åxå... Det har varit min dröm i flera år att kunna springa en hel mil! Nu ska det bli verklighet:-)
Vårruset har jag ju gjort några gånger även om jag inte har orkat springa hela sträckan men nästa år SKA jag klara av att hålla mig joggandes bå
Jag är på! Åxå... Det har varit min dröm i flera år att kunna springa en hel mil! Nu ska det bli verklighet:-)
Vårruset har jag ju gjort några gånger även om jag inte har orkat springa hela sträckan men nästa år SKA jag klara av att hålla mig joggandes bå
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:29Bra jobbat Susanne!!
Och ju mer man tränar desto längre kommer man kunna springa 🙂 och vinterutmaningen är verkligen en sporre för att komma ut trots vinter, snö, slask och rusk!!
Du kommer klara både vårruset och tjejmilen utan problem nästa år!!
Kä
Bra jobbat Susanne!!
Och ju mer man tränar desto längre kommer man kunna springa 🙂 och vinterutmaningen är verkligen en sporre för att komma ut trots vinter, snö, slask och rusk!!
Du kommer klara både vårruset och tjejmilen utan problem nästa år!!
Kä
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:29Funbeat-tält? 😉
Funbeat-tält? 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:31Eller iaf en stor skylt!!
Jag stod så trogen vid F skylten i år men trots det så missade jag er alla som var där 🙁
Eller iaf en stor skylt!!
Jag stod så trogen vid F skylten i år men trots det så missade jag er alla som var där 🙁
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 22:29Tack för uppmuntran 😀
Tror ni inte att det blir jobbigt att springa med ett tält på ryggen? Och ett plakat 😉
Klart det är bra att ha en samlingspunkt, men det skulle vara roligt att få chansen att känna igen varandra under själva loppet, säger hon som
Tack för uppmuntran 😀
Tror ni inte att det blir jobbigt att springa med ett tält på ryggen? Och ett plakat 😉
Klart det är bra att ha en samlingspunkt, men det skulle vara roligt att få chansen att känna igen varandra under själva loppet, säger hon som
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 22:32Jag stog också vid skylten F en lång stund men missade ändå er alla. Såg ingen som hade FunBeat-tröja på dig.
Jag stog också vid skylten F en lång stund men missade ändå er alla. Såg ingen som hade FunBeat-tröja på dig.
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 09:35Jag hade, men jag hade jackan över före loppet.
Jag hade, men jag hade jackan över före loppet.
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 09:36Alltså stort (ROSA, eller sajtblått) tält med Funbeatflagga på?
Alltså stort (ROSA, eller sajtblått) tält med Funbeatflagga på?
Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 11:54Hej! Kan nån hjäpla mig...det stor där i sidan att Tävlingen är inlagd i träningskalender. Hur hittar jag träningskalenden???? Har letat och letat men hittar inte det. Tack förhand/Maire L
Hej! Kan nån hjäpla mig...det stor där i sidan att Tävlingen är inlagd i träningskalender. Hur hittar jag träningskalenden???? Har letat och letat men hittar inte det. Tack förhand/Maire L