Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 14:36Jag missade tröjan, har inte varit på nätet flera dagar. Men det det gör inget. Att börja träna allvarigt är det viktigaste för mig i alla fall.:-( (t+)
Jag missade tröjan, har inte varit på nätet flera dagar. Men det det gör inget. Att börja träna allvarigt är det viktigaste för mig i alla fall.:-( (t+)
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 10:04Ja bra långärmade vanliga träningströjor är lite bristvara. Att ha en snygg sån i turkos med "jag tränar för Tjejmilen" på under vintern vore ju helt rätt.
Om de erbjöd en sån i sin shop vore jag kund!
Ja bra långärmade vanliga träningströjor är lite bristvara. Att ha en snygg sån i turkos med "jag tränar för Tjejmilen" på under vintern vore ju helt rätt.
Om de erbjöd en sån i sin shop vore jag kund!
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 16:50Fick min tröja idag (H:)
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=47241
Fick min tröja idag (H:)
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:49Jag med ! 🙂
Jag med ! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 11:44Och jag fick fyra! En var till team "Piteå by night".
Och jag fick fyra! En var till team "Piteå by night".
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 10:52Nu har jag aldrig gjort nåt lopp tidigare och detta hoppas jag blir mitt första men min fråga är, jag är extremt otränad nu, börjar få igång nåt sånär kondition så jag tänkte utvärdera runt våren 2010 om jag kommer klara milen. Brukar platserna ta slut?
Nu har jag aldrig gjort nåt lopp tidigare och detta hoppas jag blir mitt första men min fråga är, jag är extremt otränad nu, börjar få igång nåt sånär kondition så jag tänkte utvärdera runt våren 2010 om jag kommer klara milen. Brukar platserna ta slut?
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 14:49Det ska inte vara nån fara. Förra året så tror jag to m man kunde anmäla sig sista veckan....
Men om du är ute iaf nån månad innan start så ska det inte vara fara på taket för att få startplats!
Det ska inte vara nån fara. Förra året så tror jag to m man kunde anmäla sig sista veckan....
Men om du är ute iaf nån månad innan start så ska det inte vara fara på taket för att få startplats!
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 19:40Härligt 😀 tack!
Härligt 😀 tack!
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 20:49Japp, jag anmälde mig sista veckan i år och det var inte ens fullt i 1:a startgrupp. Så det är nog ingen fara, fast det verkar bli fullt tidigare och tidigare i alla lopp.
Japp, jag anmälde mig sista veckan i år och det var inte ens fullt i 1:a startgrupp. Så det är nog ingen fara, fast det verkar bli fullt tidigare och tidigare i alla lopp.
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 09:26Sprang första gången förra året, funrun klass 3. Om du inte tänker starta i tidtagningsklassen, så anmäl dig även om du inte klarar milen i vår. Det var så roligt bara att vara med. Banan är vacker och lätt att springa, det går inte särskilt fort, man bli
Sprang första gången förra året, funrun klass 3. Om du inte tänker starta i tidtagningsklassen, så anmäl dig även om du inte klarar milen i vår. Det var så roligt bara att vara med. Banan är vacker och lätt att springa, det går inte särskilt fort, man bli