Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 15:23Har så smått börjat på löpningen igen. Fortfarande tungt pga all snö, men vi har vissa gator nästan snöfria, bara man håller sig mitt i gatan. Undan alla bilar, here I come. Och tungt för att man inte fått igång flåset än. Men skönt!
Har så smått börjat på löpningen igen. Fortfarande tungt pga all snö, men vi har vissa gator nästan snöfria, bara man håller sig mitt i gatan. Undan alla bilar, here I come. Och tungt för att man inte fått igång flåset än. Men skönt!
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 16:28Försöker få till 2 pass i veckan, ett kort-halvlångt och ett lite längre. Det började bra, sen blev jag förkyld.....
Har fö. inga problem med att springa på vintern har jag märkt! Hellre kallt än för varmt!
Försöker få till 2 pass i veckan, ett kort-halvlångt och ett lite längre. Det började bra, sen blev jag förkyld.....
Har fö. inga problem med att springa på vintern har jag märkt! Hellre kallt än för varmt!
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 16:17Nu är det 117 dagar, 19 timmar, 42 minuter och 30 sekunder kvar
Nu är det 117 dagar, 19 timmar, 42 minuter och 30 sekunder kvar
Quote from Annika Andersson on 11 May 2010, 09:12Förra året tog jag mig runt Milen med stavar. Detta år är målet att orka jogga hela. Det vore en fin present 2 dagar innan 58-årsdagen 😀
Jag följer ett träningsprogram på Maraton.se och just nu handlar det om att orka jogga 5 minuters pass. Har lovat mig
Förra året tog jag mig runt Milen med stavar. Detta år är målet att orka jogga hela. Det vore en fin present 2 dagar innan 58-årsdagen 😀
Jag följer ett träningsprogram på Maraton.se och just nu handlar det om att orka jogga 5 minuters pass. Har lovat mig
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 09:54Känner mig stor och långsam, hoppas det går att åtgärda före september ...
Känner mig stor och långsam, hoppas det går att åtgärda före september ...
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 10:35September är långt borta... Men också jag avvaktar lite med att anmäla mig. Ska se hur formen - och nattsömnen - utvecklar sig. Men visst vore det kul att springa ett lopp som är så mycket av en happening 🙂
September är långt borta... Men också jag avvaktar lite med att anmäla mig. Ska se hur formen - och nattsömnen - utvecklar sig. Men visst vore det kul att springa ett lopp som är så mycket av en happening 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 10:00Jag är kanske ute i god tid 😉 men undrar hur ni lägger upp ett millopp som t ex Tjejmilen. Var inte nöjd förra året, startade alldeles för snabbt och fick gå och gå och gå sista kilometrarna...
Jag är kanske ute i god tid 😉 men undrar hur ni lägger upp ett millopp som t ex Tjejmilen. Var inte nöjd förra året, startade alldeles för snabbt och fick gå och gå och gå sista kilometrarna...
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:11Precis som Ingela vill jag också ha tips, eftersom jag är helt oerfaren = ett Vårrus i fjol (otränad) samt ett Vårrus i år (nästa vecka). 😀
Precis som Ingela vill jag också ha tips, eftersom jag är helt oerfaren = ett Vårrus i fjol (otränad) samt ett Vårrus i år (nästa vecka). 😀
Quote from Annika Andersson on 19 May 2010, 13:33Jag har aldrig orkar jogga en hel mil förr så mitt fokus är på just det, att orka jogga hela. Varefter träningen framskrider så hoppas jag hitta den puls som är bäst för mig att ligga för att orka runt. Har inte jobbar fram någon strategi än mer än att fö
Jag har aldrig orkar jogga en hel mil förr så mitt fokus är på just det, att orka jogga hela. Varefter träningen framskrider så hoppas jag hitta den puls som är bäst för mig att ligga för att orka runt. Har inte jobbar fram någon strategi än mer än att fö
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 17:02Jag har inte heller några jätteambitiösa mål - under en timme blir jag nöjd. Men det målet hade jag förra året också...och hamnade på 63 minuter (#).
Jag har inte heller några jätteambitiösa mål - under en timme blir jag nöjd. Men det målet hade jag förra året också...och hamnade på 63 minuter (#).